Târgul Național Imobiliar (TNI), ajuns anul acesta la a 25-a ediție, va avea loc în perioada 19-21 mai în Sala Unirea din Palatul Parlamentului iar 85 de 85 de companii și-au rezervat deja standuri.
Cine rezervă acum stand la TNI, ediția de primăvară, beneficiază gratuit de două luni de publicitate (promovare în news-letter TNI, articole publicate pe homepage TNI, știri publicate pe websiteurile partenerilor media online ai TNI, comunicate de presa publicate de fluxuri de stiri).
“Într-un moment în care piața imobiliară cunoaște o revigorare importantă, participarea la Târgul Național Imobiliar TNI reprezintă metoda eficientă pentru o companie de a se diferenția de concurență și de a avea acces la minim 5.000 de clienți real interesați de cumpărarea de proprietăți. Prin discuții față în față chiar în cea mai prestigioasă sală de evenimente din România în care au negociat și 18 președinți de stat în cadrul Summitului NATO, expozații beneficiază de capital de imagine și câștigă încrederea clienților. Când ne referim la cumpărarea de locuințe și la investiții imobiliare în general, imaginea și seriozitatea vânzătorului au un rol decisiv în decizia cumpărătorului, deoarece produsul tranzacționat este de valoarea zecilor de mii de euro și în mare parte din cazuri implică contractarea unui credit pe termen lung. Ori când în ultimul deceniu nu puține au fost exemplele de “țepe imobiliare”, participarea la TNI, primul târg imobiliar din România organizat începând cu anul 2005, autentifică proiectele imobiliare participante“, declară Cristina BERCEA- PR Manager TNI.