La Întâlnirea Europeană a Distribuitorilor Bandag 2017, echipa din EMEA a anunţat lansarea brandului Bandag într-o nouă formă. Bandag®, parte a Grupului Bridgestone, dedicat cercetării, dezvoltării şi producerii anvelopelor reşapate premium, marchează cea de-a 60-a aniversare, precum şi a 10-a aniversare ca parte a Grupului Bridgestone, cu un nou logo şi lansarea unei noi campanii globale.
Numită „Built for Better”, platforma va crea o uniune a brandului Bandag la nivel global şi va poziţiona reşaparea ca o soluţie de business inovatoare şi sustenabilă pentru proprietarii de autoturisme, indiferent de mărime.
„Continuăm să investim în Bandag pentru a creşte şi mai mult performanţele, de la materiale de ultimă generaţie până la design inovator, profitând de cea mai nouă tehnologie Bridgestone şi de soluţiile de personalizare pentru flote auto”, afirmă Riccardo Cichi, Chief Sales Officer, Bridgestone EMEA. „Este vorba de calitate, performanţă şi garanţia oferită de noi. Reşapările noastre oferă flotelor auto posibilitatea să folosească la maximum performanţele anvelopelor şi să reducă costurile de transport. Credem că reşaparea este cea mai inteligentă alegere.”
Campania Built for Better este o expresie a puterii Bandag la nivel global. Înfiinţat în 1957, Bandag a fost un deschizător de drumuri al procesului de reşapare a avelopelor comerciale. Astăzi, brandul este lider în această industrie la nivel global, asigurând produse premium care oferă clienţilor siguranţă, eficienţă şi economie cât de mult posibil. Reşapările Bandag ajută flota auto să-şi folosească la maximum lotul de anvelope şi să atingă un raport mai bun al costurilor pe o piaţă tot mai competitivă.
„Fiecare brand vine cu o promisiune, iar promisiunea noastră este că Bandag este Built for
Better, proiectat pentru mai bine” a continuat Cichi. „Dar nu mă refer numai la reşapările noastre, ci la întreaga gamă de soluţii şi servicii oferite de Reţeaua de Parteneri Bridgestone.”
Pe lângă performanţa şi costurile mai mici, reşapările Bandag oferă beneficii semnificative pentru mediu. Pentru realizarea unei reşapări Bandag este nevoie de doar 26 de litri de ulei, în comparaţie cu 83 de litri utilizaţi pentru producerea unei anvelope noi (conform reşapării unei anvelope 315/80R22.5 cu model standard de tracţiune). În cei 60 de ani de activitate, Bandag a păstrat pe linia de utilizare aproximativ 300 de milioane de anvelope, economisind 15 miliarde de litri de ulei.
Cele mai mari flote auto din lume cunosc beneficiile reşapării şi multe dintre ele au încredere în Bandag ca partener pentru reşapări premium. Bandag are peste 650 de francize la nivel global.
„În Europa, Bandag numără o reţea puternică de peste 100 de francize, un profesionist Bandag fiind aproape de orice proprietar de flotă auto. Am investit masiv în tehnologiile de producţie, dar şi în sistemul de gestionare a producţiei (BASys) pentru a asigura vizibilitate permanentă, cu reduceri garantate în Costul Total de Proprietate (TCO)”, a încheiat Cichi.
Pentru mai multe informaţii despre soluţiile de business superioare oferite de Bandag şi despre platforma Built for Better, vizitaţi www.bandag.eu.
Despre Bridgestone EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa)
Bridgestone EMEA, cu sediul central în Bruxelles, Belgia, este o filială deţinută de Bridgestone Corporation, cu sediul în Tokyo, cel mai mare producător de anvelope şi produse din cauciuc din lume. Bridgestone EMEA operează în peste 60 de ţări şi are peste 18.200 de angajaţi. La nivelul întregii regiuni, compania deţine 14 fabrici, un centru de Cercetare & Dezvoltare şi un centru de testare. Anvelopele premium ale Bridgestone EMEA sunt vândute în Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi la nivel global.