EUROPART a fost desemnat, pentru al patrulea an la rând, „Cea mai bună marcă“ la categoria comercianţi de piese de camion/autobuz. Așa au decis cititorii revistelor de specialitate Lastauto Omnibus, trans aktuell şi şoferii de camion. Trailer STATION este cea mai bună marcă independentă din categoria „Concept de atelier“.
Iată precizările, în comunicatul remis redacției:
Cititorii revistelor de comerț Lastauto omnibus, trans aktuell și Fernfahrer au ales din nou marca EUROPART ca lider european pentru piese de vehicule comerciale și pentru atelier. Prin acordarea titlului de top al mărcii EUROPART în 2017, cititorii revistelor publicate de ETM-Verlag recunosc serviciile de calitate orientate către clienț și expertiza, precum operațiile logistice rapide și meticuloase și gama vastă de piese de schimb oferite de dealer. De asemenea, profesioniștii din industria transporturilor au recompensat compania pentru evoluția companiei în ultimii ani.
În cadrul ceremoniei de decernare a premiilor din 21 iunie 2017, la Residenzschloss din Ludwigsburg, Directorul de Vânzări EUROPART pe Germania, Austria și Elveția, Olaf Giesen, a declarat: „În urmă cu cinci ani ni s-a acordat pentru prima oară acest premiu important. Atunci nu ne-a putut imagina că această performanţă se va repeta în următorii ani. Nu i-am impresionat pe profesioniştii transporturilor doar pe termen scurt, ci în mod constant şi pe o perioadă lungă de timp – motiv pentru care suntem foarte mândri. Adresăm mulțumirile noastre sincere echipei noastre, care prin expertiza și dedicarea sa este întotdeauna alături de clienții noștri și datorită căreia am obținut acest premiu.“
De asemenea, la succesul deosebit pe care l-a avut EUROPART a contribuit și categoria „Concept de atelier”. „Cel mai bun concept independent de atelier” a fost desemnat TrailerSTATION, pe locul trei, după mărcile de atelier ale celor doi producători de camioane din Germania.
EUROPART s-a concentrat în mod clar asupra segmentelor camioane, remorci şi autobuz şi s-a poziţionat ca lider de piaţă din Europa. Pe viitor, EUROPART îşi va extinde reţeaua şi mai puternic printr-o creştere organică, dar şi prin cooperare cu parteneri profesionişti şi preluarea de companii. În lunile trecute EUROPART și-a extins rețeaua de sucursale, adăugând numeroase locaţii în Germania, Polonia, Cehia, Lituania şi Letonia.
„Premiul pentru cea mai bună marcă, obținut pentru a patra oară consecutive, indică aprecierea clienţilor noştri față strategia noastră consecventă. Noi nu tratăm în nicun caz acest premiu ca fiind de la sine înţeles şi nici nu ne vom reduce în vreun fel eforturile noastre,“ declara Pierre Fleck, EUROPART CEO. „Încă de acum lucrăm intens la îndeplinrea cât mai bună şi pe viitor a aşteptărilor clienţilor şi furnizorilor noştri şi să îi putem susţine oricând în mod profesionist. Suntem pregătiţi pentru viitor şi ne vom folosi potenţialul pentru a extinde reţeaua EUROPART în continuare.“
În Europa de Sud, EUROPART va trece deja din următoarele săptămâni la faza următoare împreună cu un asociat din Spania, cand se va deschide prima filială proprie EUROPART pe lângă reţeaua actuală de distribuţie, iar în Itallia, se va face în curând următorul pas pentru extinderea rețelei actuale. „Obiectivul nostru declarat este ca pe termen mediu să ajungem în fiecare țară unul dintre jucătorii de top din piață,“ a subliniat Fleck.