Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a înregistrat în primul semestru (S1) o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, mai mare cu 9% față de aceeaşi perioadă din 2016.
Cifra de afaceri din acest an a fost susţinută de extinderea semnificativă a reţelei de magazine Farmec şi Gerovital, care în prezent numără 19 magazine de brand, deschise atât în marile centre comerciale, cât și în zonele cheie ale orașelor.
De la începutul anului au fost inaugurate 8 magazine de brand, iar cel puţin alte 2 spaţii urmează să fie deschise până la finele acestui an. Datorită politicii de extindere, în primele 6 luni ale anului rețeaua de magazine proprii a companiei Farmec a atins vânzări de 1 milion de euro.
Creşterea din prima parte a anului 2017 vizează şi vânzările din magazinul online, care s-au menţinut pe un trend puternic ascendent, înregistrând în prima jumătate a anului 2017 o creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
Un alt factor care a contribuit la creşterea cifrei de afaceri este acoperirea reţelei de distribuţie, o resursă valoroasă în toate operaţiunile derulate de Farmec în cele 10 puncte de lucru la nivel național.
„Cu o tradiţie de 128 ani pe piaţa românească, ne-am asigurat că ne vom menţine în topul celor mai puternice companii cu capital 100% românesc. Rezultatele obţinute în prima jumătate a acestui an ne oferă toată încrederea că vom reuşi să ne atingem obiectivul setat la începutul anului, acela de creştere a cifrei de afaceri cu peste 10%.
Este un succes pe care îl datorăm în primul rând iubitorilor brandurilor noastre: Gerovital, Farmec, Doina, Nufăr şi Triumf, dar şi strategiei de extindere a reţelei magazinelor de brand. Şi în perioada următoare, vom avea grijă să acordăm aceeaşi atenţie dorinţelor consumatorilor noştri şi să continuăm să avem o strategie de business coerentă şi relevantă”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei cosmetice Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii. În 2016, Gerovital a ocupat primul loc în topul BrandRO, fiind desemnat “Cel mai puternic brand românesc”.
La finalul lunii august 2017, reţeaua de spaţii comerciale deţinute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara şi 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.