Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 22 de companii, s-a majorat, în 2017, cu 20% și a ajuns la 150 milioane euro.
Rezultatele obținute, în acest an, de către Grupul Eurolines au fost anunțate în cadrul, deja, tradiționalei conferințe organizate de grup la final de an, iar creșterile sunt importante.
Vânzările de pachete turistice ale rețelelor TUI TravelCenter și Eurolines s-au majorat cu 50% față de 2016. Pentru TUI TravelCenter, creșterea vine, în special, din majorarea vânzărilor pentru destinațiile din zona mediteraneeană (Grecia, Turcia, Spania, Cipru, Malta) și pentru cele exotice. Destinații exotice precum Thailanda (cu un avans al vânzărilor de peste 100%), Maldive, Republica Dominicană, Mexic, Sri Lanka și Tanzania sunt tot mai căutate și datorită faptului că sunt tot mai accesibile.
Rezultatele principalelor companii din Grup
TUI TravelCenter va finaliza anul 2017 cu o creștere de 30% a vânzărilor, ajungând la nivelul de 100 milioane de euro.
Cele 80 agenții TUI TravelCenter și Eurolines alcătuiesc cea mai mare rețea din România.
Parteneriatul cu FlixBus, demarat în septembrie 2017, a condus la creșterea până la 2.000 a numărului de destinații accesibile, în fiecare zi, din România către Europa.
Nova Travel, tour-operatorul Grupului Eurolines, a avut, în 2017, vânzări de 12 milioane de euro, în creștere cu 14% față de nivelul din 2016. Nova Travel a organizat, în sezonul estival 2017, curse charter marca TUI către cele mai iubite destinații estivale, respectiv către Grecia (insulele Creta, Rodos, Corfu, Santorini și Zakynthos), Turcia (Antalya) și Spania (insulele Tenerife, Mallorca). A organizat până la 23 de plecări pe săptămână din București, Iași, Cluj-Napoca și Timișoara. În luna mai 2017, Nova Travel a încheiat o poliță de asigurare în caz de insolvență/faliment în valoare de 150.000 USD, triplând, benevol, suma minimă prevăzută de lege.
Danubius Travel, tour-operatorul Grupului Eurolines din Constanța, a avut o creștere de aproximativ 45% a cifrei de vânzări în anul 2017, comparativ cu anul 2016, depășind nivelul de 20 milioane euro. Danubius Travel a lansat Cruise-Link, o platformă de rezervări în timp real a croazierelor destinată exclusiv partenerilor B2B. Practic, Cruise-Link integrează itinerariile marilor linii de croazieră (momentan 14 la număr, din care MSC, NCL, COSTA, PULLAMANTUR, ROYAL CARIBBEAN etc.) și oferă atât accesul instantaneu la sistemele operatorilor de croaziere cât și suportul 24/7, în limba română.
Green Village Resort din Sfântu Gheorghe, Delta Dunării, va încheia anul 2017 cu o cifră de vânzări de aproximativ 2,2 milioane euro, cu 22% mai mare față de anul precedent. Numărul de turiști români și străini care au vizitat Green Village Resort a crescut, în 2017, cu 10% comparativ cu 2016, la peste 11.000 persoane.
Grupul Eurolines își păstrează focusul pe investițiile în tehnologie și digitalizare, prin dezvoltarea platformelor sistemelor de rezervări, investiții într-un sistem CRM, automatizarea proceselor interne și, nu în ultimul rând, în continuarea investițiilor masive în site-ul www.tui-travelcenter.ro.
Grupul Eurolines vizează o creștere de 15% a cifrei de vânzări comparativ cu 2017.
6 ani de TUI TravelCenter în cifre
- Creștere de la 26 milioane euro cifră de vânzări în 2011, la 100 milioane euro în 2017.
- Majorare număr de agenții de la 52, la 80.
- 12 destinații în regim charter, în parteneriat cu TUI, în Turcia, Grecia și Spania, și 23 de curse săptămânale cu plecare din principalele orașe din țară.
Radu BORCESCU
radu.borcescu@ziuacargo.ro