GEFCO și-a dezvăluit noua identitate cu un logo actualizat și o semnătură nouă: Partners, unlimited.
Acest nou branding, lansat în data de 30 ianuarie, reflectă ambiția grupului de a consolida cooperarea cu partenerii și clienții pentru a crea mai multă valoare în cadrul lanțului de aprovizionare global.
“Deschiderea noastră, îmbinată cu abilitatea de a asculta și de a învăța de la partenerii noștri, înseamnă să depunem întotdeauna eforturi suplimentare. Branding-ul nostru actualizat reflectă acest lucru, printr-un nou logo și o nouă semnătură. Noua casetă galbenă cu numele nostru de brand reprezintă o fereastră spre lume, iar noua noastră semnătură, „Partners, unlimited”, exprimă aspirația noastră și reafirmă angajamentul față de clienții și partenerii noștri”, a afirmat Luc Nadal, Președintele Consiliului de Conducere.
Cuvântul „Partners” (Parteneri) exprimă spiritul de cooperare în care GEFCO construiește relații cu ecosistemul său (clienți, furnizori și angajați), pe bază proximității și dezvoltării reciproce. ”Unlimited” (Nelimitat) exprimă obiectivul companiei de a împinge continuu limitele în ceea ce privește expertiza, zona geografică, creșterea durabilă, creativitatea … și, bineînțeles, inovația!