După lansarea de succes din Statele Unite ale Americii în luna mai, FlixBus și-a extins rețeaua prin adăugarea de noi conexiuni în California, printre care San Francisco, Sacramento, Bakersfield și San Jose, aducând numărul total al destinațiilor în SUA la 40.
„După cinci ani de succes în Europa, FlixBus a făcut un pas important prin intrarea pe piața din Statele Unite ale Americii în luna mai. Suntem încântați să anunțăm că noua alternativă de călătorie a fost primită de americani cu entuziasm și că vom continua să ne extindem rețeaua pentru a deservi cerererea tot mai mare”, a declarat André Schwämmlein, co-fondator și CEO FlixMobility.
„Prin conectarea regiunii de sud-vest cu zona centrală și cea de nord a Californiei– cu stații mai bine amplasate, o frecvență mai mare și prețuri mai mici – al doilea val de extindere va duce la o schimbare majoră a modului în care călătoresc locuitorii din California pe întreg teritoriul statului,” a mai adăugat André Schwämmlein.
Fondat în Germania în anul 2013, FlixBus operează în acest moment în 28 de țări.
Odată cu expansiunea în Statele Unite ale Americii, FlixBus își propune să încurajeze cât mai multe persoane să ia o pauză de la folosirea mașinilor personale și să opteze pentru un mod de transport sustenabil.
Prețul unei călătorii de la Sacramento la San Francisco pornește de la $4.99, iar biletele pentru ruta San Francisco – Los Angeles se vând cu preturi pornind de la $9.99.
În cel de al doilea val de extindere, s-au adăugat 26 de autobuze verzi la flota americană FlixBus. Noi parteneri sunt: Alvand Transportation, Amador Stage Lines, Classic Charter, LD Tours, Transportation Charter Servies (TCS) and Tourcoach.
Despre FlixMobility
FlixMobility este o companie tânără furnizoare de mobilitate, care oferă noi alternative pentru călătorii accesibile, accesibile și ecologice cu ajutorul brandurilor FlixBus și FlixTrain. Datorită modelului unic de busines și a tehnologiei inovatoare, start-up-ul a pus rapid bazele celei mai mari rețele de transport de persoane pe distanțe lungi cu autocarul din Europa și a lansat primele trenuri verzi pe distanțe lungi în 2018, alături de un proiect pilot pentru autobuze electrice în Germania și Franța.
Din 2013, FlixMobility a schimbat modul prin care peste 100 de milioane de persoane au călătorit prin Europa și a creat sute de noi locuri de muncă în industrie. În 2018, FlixMobility a lansat FlixBus SUA pentru a aduce noi alternative de călătorie în Statele Unite ale Americii.
Din diverse orașe din Europa, echipa FlixMobility se ocupă de dezvoltarea tehnologiei, planificarea rețelei, controlul operațiunilor, marketing și vânzări, managementul calității și de dezvoltarea continuă a produselor. Operațiunile zilnice ale autocarelor verzi sunt administrate de partenerii regionali, IMM-uri locale, iar cele ale trenurilor FlixTrain sunt administrate în parteneriat cu companiile private de tren. Prin aceste parteneriate, inovații, spirit antreprenorial și un puternic brand internațional, se întâlnesc calitatea și tradiția.
Combinația unică dintre un start-up tehnologic, platformă de e-commerce și transport clasic de persoane a poziționat FlixMobility ca lider înaintea multor corporații internaționale, schimbând permanent mobilitatea europeană.