Lucrările la Pasajul Ciurel din Capitală avansează (galerie foto)

Primăria Capitalei anunță că lucrările la Pasajul Ciurel avansează, în 31 iulie fiind montate încă două grinzi ale podului peste Șoseaua Virtuții, astfel că în prezent mai sunt de amplasat doar două din totalul de 8 grinzi care vor susține podul. 

“Reamintim că prima etapă, care presupune realizarea podului hobanat peste Șoseaua Virtuții, constă în traversarea râului Dâmbovița pe direcția Splaiul Independenței – A1, prin intermediul unui pod hobanat (3 benzi de circulație rutieră) și traversarea Șoselei Virtuții prin 2 poduri, cu 4 benzi de circulație pe fiecare cale și cu asigurarea accesului prin rampe și bretele”, transmite PMB.

Proiectul vizează realizarea unui drum expres care face legătura între Splaiul Independenței și Autostrada A1: se traversează Șoseaua Virtuții, apoi se poate ieși în cartierele Drumul Taberei și Militari, de acolo în Centura Bucureștiului și mai departe în Autostrada A1.

În acest fel, se va obtine o intrare mai facila în București dinspre Autostrada București – Pitești, dar și o redistribuire a traficului.

Inițiat în urmă cu 12 ani, proiectul a fost preluat cu un grafic de execuție de 10%, iar în prezent, nodul Virtuții, componentă a acestei investiții, e realizat în proporție de peste 90%.

Proiectul are însă 3 componente: Nodul Virtuții (care presupune un pasaj peste râul Dâmbovița și peste Șoseaua Virtuții, cu descărcare în Cartierul Drumul Taberei), o altă secțiune până în Centura Bucureștiului și a treia – din Centura Bucureștiului până în Autostrada A1.

“Precizăm că, în vederea continuării proiectului s-au făcut economii importante, prin refacerea coridorului de expropriere: dacă în proiectul inițial erau afectate 200 de clădiri, noul proiect prevede aproximativ 20 de imobile (construcții) pentru expropriere. CGMB a aprobat culoarul de expropriere pentru cea de-a doua etapă a proiectului (Nod Virtuții-Uverturii), fiind dat ordin de începere pentru proiectare”, mai arată reprezentanții PMB.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.