Toate plăţile de la bordul aeronavelor Wizz Air, ce operează zboruri de la şi spre baza din Timişoara, pot fi efectuate doar prin mijloace de plată fără contact, începând din 22 iunie.
Proiectul-pilot este lansat în urma măsurilor luate deja de către companie începând cu luna mai, precum încurajarea plăţilor fără contact la bordul aeronavei şi eliminarea tuturor revistelor, pentru a elimina orice contact fizic nenecesar între pasageri şi echipaj.
„Măsurile de protecţie precum şi sănătatea şi siguranţa pasagerilor şi a echipajului sunt primele pe lista de priorităţi ale companiei. Aşadar, pentru a ajuta pasagerii şi echipajul să călătorească în siguranţă şi fără griji, Wizz Air a implementat măsuri de igienă suplimentare pentru a sprijini distanţarea fizică în timpul îmbarcării şi curăţenia sporită la bord. Ca parte a măsurilor de protecţie a sănătăţii clienţilor şi a echipajului, pasagerii ar trebui să facă check-in şi orice achiziţii de servicii online, cum ar fi plata pentru bagajele suplimentare, pentru a reduce interacţiunea neesenţială la aeroport. În efortul de a limita răspândirea posibilelor infecţii, pasagerii sunt rugaţi să respecte noile reguli de distanţare fizică atât în timpul îmbarcării, cât şi al debarcării”, a anunţat operatorul aerian, într-un comunicat.
Deşi filtrele HEPA ale tuturor aeronavelor Wizz Air filtrează 99,97% din virusuri şi bacterii din aerul din cabină, echipajul, precum şi pasagerii trebuie să poarte măşti pe tot parcursul zborului. Echipajul de cabină va distribui şerveţele de igienizare fiecărui pasager iar, pe zborurile unde gradul de încărcare permite, echipajul va supraveghea distanţarea locurilor între pasageri. Wizz Air va continua programul său de curăţenie zilnic strict, aeronavele fiind dezinfectate în timpul nopţii, în conformitate cu indicaţiile oficiale, precizează operatorul aerian.
Wizz Air, compania care operează o flotă de 122 de aeronave Airbus A320 şi A321, este listată la London Stock Exchange cu abrevierea WIZZ.