Renault Trucks își extinde gama integral electrică pentru a-și ajuta clienții să își accelereze tranziția către energia „curată”. Există o gamă mai largă de baterii pentru vehiculele de gamă medie: Renault Trucks D și D Wide Z.E. pot fi dotate, acum, cu pachete de baterii de 66 kWh. Mai mult decât atât, utilitara Renault Trucks Master Z.E. tocmai a fost lansată în versiune de 3,5 tone.
Veziculele din oferta Renault Trucks Z.E. integral electrică sunt complet silențioase și conservă calitatea aerului din zonele urbane. Acestea permit accesul în zone din centrele orașelor, chiar și în cele cu restricții stricte de trafic.
Pentru a ajuta companiile de transport să facă trecerea către electricitate, vehiculele integral electrice ale Renault Trucks pot fi customizate de la 3,1 la 26 t masă totală, cu o autonomie de până la 400 km.
Baterii de 66 kWh
Bateriile reprezintă unul dintre cele mai scumpe echipamente ale unui camion electric. În loc de a include sistematic autonomia maximă, Renault Trucks preferă să le ofere clienților săi autonomia de care efectiv au nevoie. Această soluție este croită pe cerințele reale de utilizare ale clienților, menținând sarcina utilă și asigurând faptul că afacerile lor vor rămâne competitive.
Renault Trucks D și D Wide Z.E. vin, acum, cu o gamă largă de capacități. Prevăzute, înainte, cu baterii de 50 kWh, acum pot fi echipate cu baterii litiu-ion de 66 kWh.
Clienții pot alege dintre cinci configurații diferite, cu până la șase pachete de baterii de 66 kWh pentru Renault Trucks D Z.E., ceea ce se traduce printr-o autonomie de până la 400 km.
Master Z.E. de 3,5 t
Renault Trucks își extinde și oferta din gama Master Z.E.. Vehiculul poate fi, acum, comandat cu masă de 3,5 t, comparativ cu 3,1, anterior. În ciuda unei sarcini utile suplimentare de 400 kg, Renault Trucks Master Z.E. oferă, încă, o autonomie reală de 120 km și poate fi încărcat în numai șase ore.
Gama de 3,1 t constă în două modele (van și cabină-platformă) disponibile în trei lungimi diferite (L1, L2, L3) și două înălțimi (H1, H2). Versiunea van de 3,5 t este deja pe piață.
Renault Trucks Master Z.E. integral electric de 3,5 t va fi disponibil, în curând, în versiuni cabină-platformă și șasiu-cabină, cu o gamă largă de echipamente, cum ar fi benă basculabilă sau container de volum înalt, cu oblon ridicător.
Renault Trucks Master Z.E.
- GVW: 3,1-3,5 t
- Motor electric de 57 kW
- Cuplu maxim: 225 Nm
- Viteză maximă: 100 km/h
- Stocare energie: baterii Li-ion de 33 kWh
- Autonomie în ciclu NEDC: 200 km
- Autonomie în condiții reale de operare: până la 120 km
- Încărcare 7 kW AC
Renault Trucks D Z.E.
- GVW: 16 t – Masă: 16,7 t.
- Ampatamente disponibile: 4.400 și 5.300 mm
- Motor electric 185 kW (130 kW continuu)
- Cuplu maxim motor electric: 425 Nm
- Cuplu maxim axă spate: 16 kNm
- Cutie de viteze cu două trepte
- Stocare energie: baterii Li-ion totalizând între 200 și 400 kWh
- Autonomie în condiții reale de operare: până la 400 km
- Încărcare 20 kW AC și 150 kW DC
Renault Trucks D Wide Z.E.
- GVW: 26 t – Masă: 27 t.
- Ampatamente disponibile: 3.900 mm și altele, la comandă
- Două motoare electrice totalizând 370 kW (260 kW continuu)
- Cuplu maxim motoare electrice: 850 Nm
- Cuplu maxim axa spate: 28 kNm
- Cutie de viteze cu două trepte
- Stocare energie: baterii Li-ion, 200-265 kWh.
- Autonomie în condiții reale de operare: până la 180 km
- Încărcare 20 kW AC și 150 kW DC
adaptarea Raluca MIHĂILESCU
raluca.mihailescu@ziuacargo.ro