GEFCO primește ratingul CDP B

GEFCO, expert global în lanțul de aprovizionare multimodal și cel mai important furnizor de logistică auto din Europa, și-a păstrat ratingul CDP B (Carbon Disclosure Project) în anul 2020, confirmând angajamentul Grupului față de acțiunile climatice. 

Iată precizările, în comunicatul transmis ZIUA CARGO:

Începând din 2019, GEFCO a răspuns la chestionarul CDP, care adună informații despre performanțele companiilor lor în domeniul acțiunilor climatice, inclusiv guvernanța și politica, managementul riscurilor și oportunităților, obiectivele și strategia de mediu și analiza scenariilor.

GEFCO a înregistrat progrese în mai multe dintre cele 14 categorii ale CDP și a obținut un scor peste media industriei. 

În special, GEFCO a avansat în categoria strategie în afaceri, rezultat la care a contribuit și lansarea noului departament Operations Excellence and Sustainability (OES) în 2020.

Au fost, de asemenea, recunoscute eforturile tangibile ale grupului privind inițiativele de reducere a emisiilor prin angajamentul său de rămâne sub limita CO2 de 2%. Aceste inițiative includ testarea camioanelor alimentate cu gaze naturale în mai multe țări europene și utilizarea mega camioanelor în Spania pentru încărcări mai mari și eficiență mai mare.

Mai mult, GEFCO a căpătat experiență în gestionarea emisiilor din lanțul valoric, lucrând proactiv cu furnizorii săi pentru a-și reduce impactul asupra mediului. De asemenea, compania și-a îmbunătățit publicarea riscurilor și a guvernanței.

„Este extrem de motivant să fim recunoscuți pentru progresul nostru în mai multe categorii cheie și să primim informații despre zonele în care ne putem consolida angajamentele. De asemenea, l-am recrutat pe Aldo Diaz-Sanchez, un expert în strategia carbonului, pentru a ne ajuta să definim și să accelerăm o strategie robustă de reducere a emisiilor de carbon începând cu anul 2021. Participarea noastră continuă la sistemul de reducere a carbonului (CDP) ne oferă o oportunitate extraordinară de a învăța, de a avea referințe și de a identifica domeniile în care putem face diferența pentru angajații, partenerii și clienții noștri, în călătoria noastră care implică o atenție deosebită pentru mediu”, a comentat Anne-Brigitte Spitzbarth, vicepreședinte Operations Excellence and Sustainability (OES).

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.