KLM Royal Dutch Airlines a început procesul de modernizare a interiorului cabinelor pentru 14 aeronave Boeing 737-800, atât la Business Class, cât și la Economy Class. Avioanele recondiționate, folosite în special pentru zborurile europene, le vor oferi pasagerilor mai mult confort și stil, potrivit comunicatului transmis redacției.
În același timp, ele vor consuma combustibil mai puțin, deoarece cabinele modernizate vor fi cu 700 de kilograme mai ușoare. Primul avion a intrat deja în lucru, iar în martie 2022, va fi terminat și ultimul interior din seria celor 14 modele ce vor fi modernizate.
Mai mult confort pentru pasageri, mai multă grijă pentru mediu
Noile scaune pentru Business Class și Economy Class au un design ergonomic și oferă mai mult confort, dar și mai mult spațiu pentru picioare. Tapițeria lor este făcută în principal din piele reciclată. În medie, scaunele sunt cu 20% mai ușoare, ceea ce contribuie la scăderea greutății totale a cabinei cu 700 de kilograme.
Astfel, vor fi economisite 58 de tone de combustibil și vor fi reduse 184 de tone de emisii de CO2 per aeronavă pe an. Pentru toate cele 14 avioane, acest lucru înseamnă o economie anuală de 812 tone de combustibil și o reducere de 2.576 tone de emisii de CO2.
Dotări speciale, stil și accesibilitate
Toate avioanele Boeing 737-800 recondiționate vor fi dotate cu Wi-Fi. Pentru a folosi acest serviciu, pasagerii pot achiziționa vouchere de pe portalul KLM. De asemenea, aceștia primesc întotdeauna 30 de minute de mesagerie gratuită.
Fiecare scaun va avea propriul port USB pentru încărcarea dispozitivelor în timpul zborului, iar spațiile de depozitare mai mari vor oferi mai mult loc pentru bagaje la bord. Nu în ultimul rând, iluminatul cu LED va crea o atmosferă ambientală fresh sau liniștitoare – în funcție de momentul zilei.
„KLM dorește să le ofere pasagerilor săi și mai mult confort și stil în timpul zborurilor europene, în timp ce reduce emisiile de CO2. Acesta este motivul pentru care KLM continuă să investească în produsele și sustenabilitatea de la bordul aeronavelor, astfel încât să ne ridicăm la așteptările clienților noștri și să ieșim mai puternici din criză”, a declarat Boet Kreiken, Executive Vice President Customer Experience pentru KLM.