DKV a lansat o nouă versiune a portalului pentru clienți DKV Cockpit

Furnizorul de servicii de mobilitate DKV Mobility a lansat o nouă versiune a portalului pentru clienți DKV Cockpit. Clienții DKV își pot comanda cardurile online acolo și le pot gestiona electronic.

Informațiile despre utilizarea cardurilor de combustibili și pentru servicii sunt transferate automat pe portal în timp real.

„Suntem încântați să le putem oferi clienților noștri și mai mult control și transparență în timp real cu noul portal pentru clienți în ceea ce privește utilizarea cardurilor”, spune Sven Mehringer, director general Servicii de energie și vehicule la DKV Mobility.

Jérôme Lejeune, Managing Director Toll la DKV Mobility, adaugă: „În etapa următoare vom extinde în mod constant funcționalitățile portalului clienților și, de asemenea, vom digitaliza succesiv gestionarea tuturor produselor referitoare la taxare”.

De peste 80 de ani, DKV Euro Service este unul dintre furnizorii de servicii de mobilitate de top pentru industria logisticii și a transporturilor. DKV oferă la nivel european un portofoliu extins pentru optimizarea și controlul flotelor comerciale, de la aprovizionarea fără numerar la cele peste 220.000 puncte de acceptanță pe diferite piețe și până la decontarea taxei de drum și returnarea taxei pe valoare adăugată. DKV Euro Service face parte din DKV MOBILITY SERVICES Group cu peste 1.200 de angajați. În anul 2019, grupul a realizat un volum de tranzacții de peste 9,9 miliarde de euro și și-a desfășurat activitatea în 45 țări. Actualmente, peste 250.000 de clienți utilizează 5,1 milioane DKV CARD-uri și dispozitive on-board. În anul 2020, DKV CARD a fost desemnat pentru a 16-a oară consecutiv drept cea mai bună marcă la categoria carduri de alimentare și de service.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.