După ce a reluat treptat cursele internaționale spre mai multe țări din Europa, FlixBus continuă să își extindă oferta de călătorii din România. Începând cu 1 iulie, pasagerii români vor putea călători din nou cu autocarele verzi spre capitala Ungariei, Budapesta.
Cursele vor fi disponibile atât din București, cât și din peste 10 de orașe din vestul țării, precum Cluj-Napoca, Brașov, Târgu Mureș, Sibiu, Oradea, Arad sau Timișoara. Călătorii vor avea la dispoziție sptămânal atât curse de zi, cât și de noapte.
„După o pauză de 9 luni, ne bucurăm să oferim din nou posibilitatea de a călători spre Bupapesta. Pe măsură ce situația epidemiologică se îmbunătățește și se apropie sezonul estival, oamenii își doresc să se bucure din nou de libertatea de a călători. Sperăm să îi putem aduce pe călători cât mai aproape de viața lor de zi cu zi, oferindu-le posibilitatea de a călători în mod accesibil și în siguranță. Budapesta se numără printre destinațiile favorite ale pasagerilor români care călătoresc cu autocarul”, a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.
De asemenea, locuitorii din vestul țării vor putea călători cu autocarele verzi din nou spre Viena și Praga.
Rezervările se pot face atât prin intermediul site-ului sau aplicației FlixBus, cât și din agențiile de turism partenere FlixBus.
În prezent, operatorul de servicii de mobilitate oferă curse internaționale directe spre 14 țări din Europa, printre care Bulgaria, Germania, Belgia, Franța sau Italia.
Destinații europene importante precum Paris, München, Viena, Milano, Bordeaux sau Lyon sunt, de asemenea, deservite de compania care operează cea mai lungă rețea de autocare din Europa.
Pe măsură ce rețeaua FlixBus continuă să repornească în tot mai multe state din Europa, pasagerii vor avea la dispoziție multe alte destinații prin intermediul unei singure interconexiuni.
De la reluarea operațiunilor, în luna iunie anul trecut, FlixBus a oferit în permanență curse din și spre România pentru a deservi pasagerii care au o nevoie reală de călătorie spre Europa.
Măsuri stricte de igienă și de siguranță pentru o călătorie sigură
Toate autocarele sunt dezinfectate complet după fiecare călătorie. Compania a implementat, de asemenea, controlul digital al biletului și prezența dezinfectantului pentru mâini în autocar. În zonele de așteptare, precum și în timpul îmbarcării și debarcării, trebuie menținută distanța de siguranță de 1,5 metri, care a devenit o practică standard.
Purtarea unei măști care să acopere nasul și gura este obligatorie în momentul îmbarcării, debarcării și pe durata întregii călătorii. Pasagerii FlixBus primesc instrucțiunile de siguranță împreună cu biletul atunci când achiziționează biletul online. De asemenea, soferii de autocar vor explica aceste măsuri înainte de începerea călătoriei.
Călătoriile FlixBus pot fi modificate cu până la 15 minute înainte de ora plecării, pentru a oferi flexibilitate celor care călătoresc. Pasagerii care doresc să călătorească pe rute internaționale sunt îndemnați să se informeze în avans despre condițiile de călătorie din țara de destinație.
Despre FlixBus
FlixMobility este un furnizor de servicii de mobitate care oferă noi alternative de călătorie convenabile, accesibile și ecologice prin intermediul brandurilor FlixBus și FlixTrain. Datorită unui model de afaceri unic și tehnologiei inovatoare, start-upul a reușit să opereze cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și a lansat primul tren verde pe distanțe lungi în 2018 cât și proiecte pilot pentru autocare electrice în Germania și Franța. Din 2013, FlixMobility a revoluționat modul în care călătorim în Europa și a creat mii de locuri de muncă în industria mobilității. În 2018, FlixMobility a lansat FlixBus USA pentru a oferi alternative de călătorie în Statele Unite ale Americii.
Din birouri sale din Europa și din Statele Unite ale Americii, echipele FlixBus se ocupă de planificarea rețelei, de relațiile cu clienții, de managementul calității, de marketing și de vânzări, precum și de dezvoltarea activității și a tehnologiei. Flota verde FlixBus este operată de parteneri regionali și întreprinderi mici și mijlocii, în timp ce FlixTrain operează în colaborare cu companii feroviare private. Prin intermediul acestor parteneriate, inovația, spiritul antreprenorial și un brand internațional puternic se alătură experienței și tradiției. Combinația unică de start-up tech, platformă de e-commerce și companie tradițională de transport au adus FlixMobility în poziția de lider care își propune să schimbe industria de mobilitate din Europa.