Compania OSCAR Downstream, care deservește peste 5.000 de parteneri prin cel mai mare lanț logistic integrat deținut de o companie românească în industria petrolieră, aniversează 20 de ani de activitate.
În această lună, iunie 2021, se împlinesc 20 de ani de la înființarea OSCAR, o companie românească solidă, orientată spre o creștere sustenabilă, ce are ca target constant calitatea și valoarea adăugată.
Peste 5.000 de parteneri, firme de transport, construcții, fermieri, agricultori dar și alte tipuri de afaceri, au găsit în OSCAR un partener cu soluțiile potrivite, adaptate nevoilor lor specifice, anunță oficialii companiei într-un comunicat de presă.„Expertiza în domeniul carburanților a fost construită pas cu pas, an cu an, alături de angajații, clienții și partenerii OSCAR. Fiecare experiență alături de aceștia, a fost o lecție ce a completat demersurile companiei de a transpune în activitatea de zi cu zi, valorile OSCAR – respectul, profesionalismul, calitatea, grija și adoptarea tehnologiilor noi – respectând astfel promisiunea făcută partenerilor.”, se punctează de către oficialii OSCAR.
Bornele OSCAR, cea mai mare companie independentă din industria petrolieră din România, cu capital 100% românesc:
- 50 de milioane de euro, investiții totale în ultimii 5 ani
- 450+ angajați
- O gamă largă de servicii și produse adaptate nevoilor clienților B2B și B2C:
- 80 de stații de alimentare în rețeaua natională OSCAR, pe pricipalele rute comerciale, cu 49 de benzinării în franciză sub brandul RO și 31 de stații exclusive B2B, sub brandul DIESELpoint Access
- 2.400 de stații de incintă, active la nivel național, sub brandul OSCAR și DIESELpoint Access
- Un lanț logistic integrat, ce asigură o calitate controlată pe fluxul de distribuție, cu:
- 500 mc capacitate de stocare a carburantului în cele 7 depozite de carburant, dintre care 4 Greenfield
- 77 autocisterne în flota proprie
- o acoperire optimă pentru distribuția carburantului la nivel național.
„Fiecare om, indiferent de poziția sa în companie, are un rol important în ansamblul funcțional al acesteia. De aceea atenția noastră se îndreaptă cu respect și grijă spre fiecare dintre ei. Am investit continuu în ultimii ani pentru dezvoltarea și creșterea unei echipe solide, consolidarea experienței acumulate și creionarea unei infrastructuri de viitor”, afirmă acționarul companiei, Alin Niculae.
„Cei 20 de ani se împlinesc după traversarea unui an atipic, cu o dinamică aparte și o predictibilitate foarte scăzută, datorită restricțiilor pandemice impuse la nivel global. Adaptabilitatea, experiența de 20 de ani pe piața românească și încrederea partenerilor, și-a spus cuvântul. A fost un an în care s-a pus accent pe consolidare, pe susținerea partenerilor și pe parteneriatele pe termen lung, reușind astfel atingerea obiectivelor propuse de optimizare a activității, creștere a bazei de clienți B2B, cu companii din toate domeniile de activitate, și extinderea rețelei de benzinării în franciza RO. Pe termen lung obiectivul OSCAR este acela de a păstra flexibilitatea și adaptabilitatea business-ului la o piață tot mai dinamică, atât B2B cât și B2C, de a extinde activitatea punând clientul pe primul plan și în același timp, de a continua să respecte promisiunea făcută acestora: Aceleași valori, în fiecare parteneriat.
Istoria OSCAR
- În 2004, pentru prima dată în România, OSCAR a introdus conceptul stațiilor de incintă, sub brandul DIESELpoint. Un concept integrat de servicii și produse ce oferă propriul control al consumului de carburant, o alimentare rapidă și mentenanța stației de incintă.
- În 2007 s-a achiziționat prima autocisternă proprie, având în minte dezvoltarea unui lanț logistic integrat care să asigure o acoperire optimă la nivel național și un control complet asupra termenelor de livrare și a calității produsului.
- În 2010 a fost deschisă prima stație de alimentare destinată exclusiv companiilor, sub brandul DIESELpoint Access, un concept gândit ca o completare a soluției de alimentare prin stațiile de incintă oferind astfel acces la o rețea națională.
- În 2016 au fost setate obiectivele pe zona de retail, cu un brand propriu pentru rețea și carburanți aditivați. Astfel, a apărut rețeaua de parteneri în franciză – RO concept OSCAR – ca o completare a rețelei B2B, cu produse și servicii specifice atât pentru mașină, cât și pentru sofer și partenerii săi de drum.
- În 2017 a fost deschisă prima stație RO, ajungând astăzi la 49 de stații partenere și un total de 80 stații de alimentare în rețeaua OSCAR. Toate cele 80 de stații beneficiază de lanțul logistic integrat OSCAR și de suportul oferit de echipa OSCAR.
- La 20 de ani, oficialii companiei privesc cu încredere spre viitor și au planuri sustenabile de dezvoltare.