Creștere de 40% la zborurile cargo, pe Aeroportul din München

Traficul aerian de marfă a crescut cu aproape 40% la zborurile cargo către și de la Aeroportul din München, pe fondul pandemiei de coronavirus.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

La Aeroportul din München, mărfurile sunt transportate predominant în burta aeronavelor mari de pasageri. În anii trecuți, această marfă din burta avioanelor a reprezentat aproximativ 90% din volumul total de marfă din München.

Cu toate acestea, pe fondul pandemiei globale de coronavirus, importanța diferitelor tipuri de mărfuri aeriene din München s-a schimbat considerabil. În timp ce a existat o scădere substanțială a încărcăturii din burta aeronavelor, din cauza lipsei zborurilor de pasageri pe distanțe lungi către Asia și America, traficul exclusiv de marfă a crescut considerabil, în aceeași perioadă.

Din ianuarie și până în octombrie 2021, aproximativ 55.000 de tone de marfă în aeronave au fost procesate pe aeroportul din München. Aceasta este o creștere de aproape 40% față de 2019, ultimul an înainte de criza pabndemică. În prezent, traficul cargo nu mai reprezintă 10%, ci aproximativ 45% din volumul total de mărfuri din München.

Debutul Aerotranscargo la München cu membrii echipajului Chevrer Stanislav (stânga), Bremner Collin (dreapta) și căpitanul Waren Brendan (al doilea de la dreapta) împreună cu Markus Heinelt, director Cargo Traffic Development Aeroportul München

CEO-ul aeroportului, Jost Lammers: „Faptul că tot mai mulți transportatori de marfă aterizează la München este o dovadă în plus a potențialului enorm pe care îl oferă aeroportul nostru ca hub de manipulare a mărfurilor aeriene. În lumina economiei orientate spre export din sudul Germaniei și a legăturilor sale strânse cu piețele și locurile de producție din întreaga lume, încă văd oportunități considerabile de dezvoltare pentru aeroportul nostru de aici.”

München beneficiază, în prezent, de curse regulate ale companiei aeriene ruse de marfă AirBridgeCargo, care zboară între capitala bavareză și diverse destinații asiatice, de șase ori pe săptămână, cu avioane jumbo Boeing B747-8F. Evoluția pozitivă a traficului de marfă este, de asemenea, stimulată de un nou venit: în ultimul timp, Aerotranscargo din Moldova a aterizat un cargou jumbo din Hong Kong la München de două ori pe săptămână. Compania aeriană zboară această rută de marfă în numele furnizorului internațional de servicii logistice DB Schenker.

La începutul lunii noiembrie, DHL Express și-a dublat serviciile de marfă de la cinci la zece plecări săptămânale. În plus, Kuwait Airways, Thai Airways și Oman Airlines au înregistrat mai multe zboruri charter de marfă la München în următoarele câteva săptămâni.

Unul dintre cele mai mari avioane de marfă din lume va fi văzut, de asemenea, mai frecvent la München, de la sfârșitul lunii noiembrie până la mijlocul lunii decembrie: Compania aeriană rusă de marfă Volga-Dnepr Airlines (VDA) plănuiește o serie de zboruri Antonov 124 prin hub-ul de aviație bavarez în aceasta perioada.

În prezent, nu se întrevede un final al boom-ului traficului de marfă. Dimpotrivă, pentru anul viitor sunt planificate alte servicii de marfă cu plecare din München. Dar va exista și mai multă capacitate pentru încărcătura pe burtă în München, în viitor. Datorită reluării numeroaselor zboruri pe distanțe lungi către America de Nord și Centrală, cum ar fi către Miami, Vancouver și Mexic, companiile aeriene pot transporta din nou mult mai multă marfă peste Atlantic, în plus față de pasagerii lor.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.