Înmatriculările de autoturisme noi au crescut, în România, cu 24,92% în februarie, până la un volum de 8.616 de unităţi, arată datele Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Autovehiculelor (DRPCIV), citate de Asociaţia Constructorilor de Automobile din România (ACAROM).
În primele două luni din 2022, înmatriculările de autoturisme noi au atins 17.953 de unităţi, în creştere cu 39,16%, faţa de perioada similară din anul anterior, când au fost înregistrate 12.901 de exemplare.
În clasamentul pe mărci al autoturismelor noi, în intervalul ianuarie – februarie, se află: Dacia – cu 4.910 de unităţi, Hyundai (1.804), Skoda (1.196), Volkswagen (1.186), Ford (1.162), Toyota (1.103), Renault (1.021), Mercedes (649), Peugeot (542) şi Kia (426).
În ceea ce priveşte autoturismele second hand, înmatriculate pentru prima oară în România, volumul acestora a atins, în februarie, un număr de 24.701 de unităţi, în scădere cu 23,7% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2021.
De asemenea, pentru primele două luni ale anului în curs, pe acelaşi segment au fost înmatriculate 49.043 de unităţi, mai puţin cu 24,25% raportat la perioada de referinţă, când erau consemnate 64.741 de unităţi.