ZF deschide viitorul mobilității electrice

Portofoliul ZF în domeniul controlului mișcării și experiența sa în sisteme de frânare, direcție și suspensie activă oferă grupului o poziție unică pentru a obține un control by-wire complet automat asupra vehiculelor.

Noul sistem de direcție by-wire vine în completarea suitei by-wire oferite de ZF și duce libertatea în proiectare și inginerie la un nou nivel.

Grupul ZF este un deschizător de drumuri în industrializarea sistemelor electrice de direcție, cu numeroase proiecte OEM în toate regiunile majore și cu producție programată pentru anul viitor.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Pe măsură ce vehiculele devin tot mai electrificate, automatizate și controlate prin software, ZF se află în avangarda dezvoltării și producției pe scară industrială a sistemelor de rulare inteligente, cu cea mai cuprinzătoare ofertă de tehnologii electrice din industrie, care nu mai necesită o conexiune mecanică sau fluide în sistem. Un bun exemplu este soluția de direcție by-wire.

ZF a dezvăluit că a primit numeroase contracte de amploare din partea mai multor producători importanți din domeniul auto, care se vor lansa în toate regiunile majore, începând cu anul 2023.

„Sistemele by-wire inteligente oferite de ZF marchează sfârșitul erei conexiunilor mecanice și deschid o nouă eră în domeniul controlului vehiculelor”, a declarat directorul executiv general al ZF, Wolf-Henning Scheider. „Tehnologia de direcție by-wire oferită de ZF permite noi caracteristici de siguranță și confort, precum manevrele autonome în
caz de urgență sau de situații complicate ori parcarea în locuri foarte înguste.Marchează o premieră în domeniul mașinilor și camioanelor autonome, oferind o nouă libertate de proiectare și inginerie.”

De exemplu, sistemele de direcție by-wire de la ZF permit un control complet autonom al vehiculelor, pentru automobile și taxiuri robotizate. Pentru automobile, oferă și caracteristici unice precum volanele retractabile pentru modurile de condus complet automate, controlul complet automat al direcției pentru a reduce unghiul volanului
la parcare sau la manevre desfășurate la viteză redusă, precum și siguranță îmbunătățită în caz de accident, prin eliminarea coloanei de direcție.

Sistemul electric reprezintă componentul perfect pentru viitoarele vehiculele electrice și automate.

Grupul ZF conduce transformarea sistemului de direcție by-wire

Recent, ZF a prezentat în premieră sistemul său avansat de direcție bywire în fața mass-mediei internaționale și a anunțat că această tehnologie va fi lansată la scară industrială de către un fabricant global important de mașini în următorul an.

De asemenea, ZF a obținut contracte suplimentare cu clienți din toate regiunile importante pentru producția în serie a sistemelor de direcție by-wire, poziționându-se astfel ca lider în acest domeniu tehnologic.

Similar, în ceea ce privește sistemele de frânare, ZF este liderul global în producția sistemul integral de control al frânei, controlat la rândul său, în principal, de tehnologia by-wire.

Datorită portofoliului său complet, ZF este bine poziționată pentru a capta cote de piață importante în domeniul în creștere a sistemelor electrice de rulare și preconizează o cotă semnificativă pe piața sistemelor de direcție by-wire până în anul 2030.

„În mod activ, ZF face ca viitorul mobilității ecologice și autonome să prindă contur prin lansarea sistemelor electrice avansate de suspensie, direcție și frânare, care vor deveni mai uzuale datorită numeroaselor avantaje pe care le oferă.Software-ul și platformele de calcul de înaltă performanță precum cubiX ale ZF, alături de controllerul pentru mișcarea vehiculului, întregesc imaginea și creează împreună un nou nivel al performanței sistemului. Este exemplul perfect care arată măsura în care ZF s-a transformat într-o companie tehnologică, ce vede digitalizarea și decarbonizarea drept oportunități de dezvoltare”, a conchis Scheider.

„Dăm startul viitorului by-wire”

ZF este un lider în materie de dezvoltare și fabricant al unei game complete de sisteme by-wire care nu necesită o conexiune fizică directă:

• Sistem de direcție by-wire ce include direcția roților din spate
• Sistemulde frânare by-wire cu control integrat al frânei
• Suspensie activă controlată electronic.

Aceste tehnologii sunt combinate pentru a produce soluții sistemice care oferă îmbunătățiri mai mari decât se pot obține individual. Aici, software-ul și arhitectura combinată E/E joacă un rol important în aducerea de valoare.Sistemele by-wire oferă un grad mai mare de control al vehiculelor, permițând distanțe de frânare mai mici, mai multă libertate de manevră, stabilitate îmbunătățită la viteze mari și eficiență și
acoperire mai bune.

Tehnologiile by-wire au capacitatea de a regla direcția asistată și cuplul de frânare astfel încât să oferesenzația tipică pe care o așteaptă șoferii, dar pot fi și reglate imediat pentru a îmbunătăți forța de frânare și a reduce distanțele de oprire sau virajul în jurul unui obiect cu mai multă măiestrie decât o pot face șoferii.

Sistemul de frânare IBC cu frânare by-wire de la ZF permite (verificat termen) și recuperarea energiei care să ajute la încărcarea bateriilor de pe vehiculele electrice – subliniind modul în care sistemul de rulare și dispozitivele de acționare electronică pot funcționa împreună pentru un control îmbunătățit al mișcării, acoperire extinsă și un sistem de prezentare mai compact.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.