România, piața cu cea mai mare creștere pentru euShipments

România a devenit pentru compania bulgară euShipments piața cu cea mai mare creștere din regiune, potrivit companiei.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Piața europeană de transport rutier de marfă a crescut cu 9,4% în termeni reali în 2021 și se va extinde cu 4,9% în 2022, arată raportul „European Road Freight Transport 2022″. Potrivit aceluiași raport însă, tarifele pentru transporturile rutiere de marfă în Uniunea Europeană au atins un maxim istoric în primul trimestru al anului 2022. Această creștere se datorează presiunii create de creșterile de costuri, precum și întreruperilor aprovizionării și reducerii capacităților de transport cauzate conflictului din Ucraina și schimbărilor de reglementare.

Astfel, poziționarea geografică a depozitelor de fullfilment și logistică devin esențiale pentru optimizarea costurilor de transport și expediție. Comerțul electronic la nivel european a crescut anul trecut cu 13%, la 718 miliarde de euro, iar în 2022 este estimat un avans de 11%, la 797 miliarde de euro. În 2022, piața de e-commerce din România este așteptată să se consolideze și se apropie de valoarea de 7 miliarde de euro.

În contextul acestei consolidări, România a devenit pentru compania bulgară euShipments piața cu cea mai mare creștere din regiune.

Svetlozar Dimitrov, managing partner euShipments: „În 2021, am avut mai mult de 820.000 de expedieri efectuate, din care aproape 300.000 au fost doar în România. Intenționăm să dublăm cel puțin aceste cifre până la sfârșitul anului 2022. Regiunea noastră în general (România fiind pe primul loc) se extinde foarte rapid și suntem în pas cu tendințele și, desigur, oferim servicii de calitate”.

Poziționarea geografică strategică a principalului depozit de fullfilment al companiei, din Ruse, permite companiei să aibă acces rapid la clienții din patru piețe, respectiv Bulgaria, România, Grecia și Ungaria. Pentru livrările în Bulgaria și România, timpul de livrare este sub 24 de ore, iar proximitatea față de clienți permite companiei să opereze la costuri mai reduse față de competitori.

Utilizarea serviciilor de fulfillment prestate de euShipments oferă o serie de beneficii, cum ar fi opțiunea de ramburs la livrare nu numai în regiune, ci și în 17 țări diferite din UE. Clienții companiei au acces la o interfață all-in-one și/sau integrare API care nu numai că generează AWB-uri, dar oferă și informații complete în timp real despre bunurile lor în depozit, informații de urmărire reală 24/7, indiferent de țara de destinație sau de metoda de livrare utilizată.

Integrarea API dezvoltată de euShipments oferă posibilitate comercianţilor online să îşi automatizeze şi să își optimizeze o serie de procese administrative şi operaţionale, precum şi să reducă riscul eorii umane. Datorită integrării API oferite de euShipments, fiecare eComerciant poate accesa portofoliul de servicii a peste 30 de companii de curierat din toata Europa şi pe plan mondial. Astfel, fiecare magazin electronic care folosește serviciile euShipments își poate livra coletele cu curierii last-mile în cele mai bune condiții nu numai în România și Bulgaria, ci și în toată Europa Centrală și de Est și în toate țările UE.

Compania oferă, de asemenea, soluții de livrare și un sistem de automatizare pentru toți partenerii din marketplace-ul eMag, folosind doar curierii last-mile aprobați de eMag. Compania are integrări încorporate și pentru Shopify, WooCommerce, Opencart, Magento, MerchantPro și multe altele. Un alt avantaj îl reprezintă prețurile competitive pentru serviciile de fulfillment, care pornesc de la 0,45 EUR per comandă/colet.

Despre euShipmentseuShipments administrează 10 depozite în UE și efecturează livrări în toate statele membre ale Uniunii Europene și Regatul Unit. Compania este un integrator de servicii de curierat axată pe sectorul de comerț electronic și este lider în furnizarea de soluții clienților săi care optimizează procesul de trimitere, depozitare, urmărire și livrare a coletelor vândute de magazinele de comerț electronic pe 27 de piețe din Europa, printr-o rețea proprie de operatori de curierat locali și locații de depozitare în locuri strategice din Europa. Principalul hub al companiei este situat strategic în Ruse, la granița bulgaro-română, de unde distribuie colete prin intermediul unei platforme IT inovatoare, care se integrează în timp real cu aplicațiile clienților, direcționează expedițiile către cei mai optimi parteneri și asigură urmărirea și monitorizarea informatiilor intregului proces. 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.