Centrul de distribuție GXO a fost desemnat nr. 1 în rețeaua IKEA

GXO Logistics,, cel mai mare furnizor de logistică contractuală dedicata din lume, a anunțat că Centrul său de Distribuție din Quakertown, Pennsylvania, a fost clasat pe locul 1 de către IKEA, liderul mondial în domeniul mobilierului pentru casă, în cadrul rețelei sale mondiale de depozite.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Clasamentul se bazează pe excelența operațională a GXO și pe capacitatea de a atinge obiectivele IKEA prin intermediul indicatorilor cheie de performanță (KPI), inclusiv productivitatea, calitatea proceselor și acuratețea stocurilor.

„Suntem mândri să obținem această clasare pe locul 1 în rândul rețelei globale de Centre de Distribuție pentru Clienți a IKEA”, a declarat Eduardo Pelleissone, președinte, America și Asia Pacific.

„Întotdeauna ne străduim să îndeplinim și să depășim obiectivele clienților noștri, iar echipa noastră din Quakertown și-a dovedit capacitatea de a face acest lucru. Suntem deosebit de recunoscători pentru conlucrarea și leadership-ul puternic al Pamelei Andrews, manager Operațiuni de Livrare, și al lui Nicholas Colosimo, manager Operațiuni Furnizori de Servicii, din partea IKEA, pe măsură ce continuăm să creștem împreună.”

Pelleissone a adăugat: „În luna ianuarie a anului trecut, ne-am extins relația cu IKEA în SUA, relație care a început în 2017, și suntem parteneri cu IKEA în Europa de peste 20 de ani, folosind cele mai bune soluții, amploarea și expertiza GXO pentru a sprijini strategia lor de creștere globală. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm să ajutăm IKEA să își optimizeze operațiunile logistice din întreaga lume.”

Departamentul de operațiuni al IKEA identifică și clasifică țările și centrele logistice cu cele mai bune performanțe pe baza atingerii unor KPI specifici. La locația de 18.000 de metri pătrați din Quakertown, Pennsylvania, care a primit din partea IKEA calificativul nr. 1, GXO are peste 260 de membri ai echipei care oferă servicii de depozitare ce includ livrarea de colete pentru comerțul online, precum și primirea, depozitarea, preluarea, ambalarea și expedierea produselor. Această unitate sprijină IKEA de mai bine de șase ani, inclusiv pe parcursul pandemiei, perioadă care a creat o creștere bruscă a vânzărilor online ale companiei, deoarece consumatorii au petrecut mai mult timp acasă și au investit în proiecte de îmbunătățire a locuinței.

Tolga Öncü, șeful IKEA retail, Ingka Group, a declarat: „În aprilie, IKEA a anunțat o investiție de peste 2,2 miliarde USD pe trei ani în strategia noastră de creștere omnichannel în SUA. SUA este una dintre cele mai importante piețe ale noastre și vedem oportunități nelimitate de a ne dezvolta aici și de a ne apropia de clienții noștri cu produse și servicii accesibile. Prin parteneriatul cu GXO, vom continua să construim capacități mai eficiente de reaprovizionare și de livrare a comenzilor.”

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.