Cargo Buddy anunță noi servicii în parteneriat cu Groupama, liderul industriei de asigurări din România.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
CargoBuddy, start-up inovator în domeniul aplicațiilor de transport digital, anunță colaborarea cu Groupama, liderul industriei de asigurări din România, pentru a aduce tehnologii de vârf și soluții digitale în scopul modernizării și eficientizării industriei de transporturi.
Platforma CargoBuddy va pune astfel la dispoziția clienților nu doar o tehnologie avansată pentru optimizarea serviciilor de transport și logistică, ci și asigurări personalizate pentru flotele de vehicule, prin intermediul Groupama. Serviciile de asigurare oferite de Groupama vor fi adaptate nevoilor fiecărui client și se vor alinia evaluărilor de performanță generate de platforma Cargo Buddy.
Colaborarea dintre cele două companii va duce la o eficientizare a serviciilor de transport, având la bază soluții moderne și durabile.
„Colaborarea cu Groupama este un pas uriaș pentru noi. Avem astfel posibilitatea să oferim servicii de calitate superioară și să modernizăm industria transporturilor din România“, a declarat Florin Pețu, director Dezvoltare & Partener Cargo Buddy.
„Prioritatea noastră la Groupama a fost mereu aceea de a le oferi clienților noștri soluții de asigurare flexibile, personalizate și adaptate unor nevoi reale. Ne bucurăm că prin acest parteneriat cu Cargo Buddy avem încă o ocazie de a face acest lucru, contribuind astfel și la dezvoltarea industriei de transporturi din România”, a declarat Alexandru Georgescu, director național Vânzări Groupama.
Platforma Cargo Buddy oferă soluții complete și integrate pentru transportul de marfă intern și internațional.
Despre CargoBuddy:
CargoBuddy este un start-up de tehnologie care își propune să revoluționeze industria transporturilor prin implementarea unor soluții digitale inovatoare. Compania a fost înființată cu scopul de a face transportul mai eficient, sigur și accesibil pentru toți.
Despre Groupama:
Groupama, liderul pieţei de asigurări din România, este astăzi recunoscut pentru calitatea serviciilor şi soluţiile flexibile de asigurare oferite celor peste 1,5 milioane de clienţi individuali şi peste 110.000 de companii. Parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare, mutualist si cu o istorie de peste 100 de ani, Groupama își orientează strategia în jurul creșterii sustenabile, urmărind să câștige preferința clienților. Misiunea companiei este de a-și ajuta clienții să-și trăiască viața cu optimism, zi de zi și în momentele definitorii, știind că mai important decât obstacolul din față este pe cine au alături. Parteneriatul este un element central al viziunii Groupama și stă sub semnul responsabilității și al solidarității, având la bază expertiza unui Grup internațional, alături de experiența și devotamentul unui asigurător local.