FlixBus, parteneriat cu Atlassib

FlixBus anunță un parteneriat cu Atlassib, unul dintre cei mai importanți operatori de servicii de transport cu autocarul din România.

sursă foto: Facebook Atlassib-Tabita Tour Campulung Muscel

Pasagerii vor avea la dispoziție peste 50 de noi destinații și mai mult de 4.700 de noi conexiuni. Peste 100 de orașe din România vor fi conectate cu orașe din Italia, Germania și Franța.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Primele curse operate de Atlassib în colaborare cu FlixBus vor începe pe data de 2 decembrie.

Noile rute puse la dispoziție prin colaborarea Atlassib-FlixBus oferă posibilități de călătorie pentru pasagerii din peste 100 de orașe din România și peste 4700 de noi conexiuni. Printre destinațiile disponibile se numără orașe precum Paris, Lyon, Bologna, Roma, Florența, Torino, Bielefeld, sau Frankfurt.

Compania Atlassib, cu sediul în Sibiu, este una dintre cele mai importante companii de transport local recunoscută pentru serviciile sale de transport internațional către Europa.

„Considerăm că a sosit momentul să ne concentrăm activitatea asupra sectoarelor prioritare ale Grupului, iar parteneriatul cu FlixBus ne va susține pentru a garanta un serviciu de calitate pentru liniile noastre internaționale. Cu ajutorul digitalizării și a conectării la o rețea extinsă de destinații, ne dorim să oferim pasagerilor români posibilitatea de călători mai ușor în Europa și să atragem mai mulți turiști străini spre Sibiu”, a declarat Florin Mușan, director general Atlassib.

Autocarele verzi FlixBus oferă o rețea de transport extinsă care conecteză România cu destinațiile  europene în care sunt cele mai mari comunități de români în țări precum Italia, Spania, Germania sau Franța.

„Prin parteneriatul cu Atlassib, unul dintre liderii locali în transportul internațional, facem un pas important pentru viitorul mobilității în România. Forța noastră constă în partenerii noștri, cu care am stabilit întotdeauna o relație prin care putem să implementăm împreună standarde înalte de siguranță și de calitate pentru pasagerii noștri. Extinderea rețelei spre și mai multe destinații din Europa confirmă cererea ridicată de servicii de mobilitate colectivă din regiune”, a declarat Andrea Incondi, senior managing director FlixBus Italia, România și Bulgaria.

Biletele pot fi achiziționate de pe site-ul FlixBus și prin intermediul aplicației,  dar și din agențiile de turism partenere și agențiile Atlassib. FlixBus colaborează cu agenții partenere care vândbilete în peste 1.500 de puncte de vânzare în România. Prin acest parteneriat rețeaua de vanzări se extinde adăugând peste 100 de puncte de vânzare Atlassib. 

În prima jumătate a anului 2023 autocarele FlixBus au transportat peste 24 de milioane de pasageri în Europa. Recent, compania a anunțat intrarea pe piața din Finlanda, conectând astfel toate țările continentale din Uniunea Europeană.

Cooperarea cu partenerii locali de transport și conectarea orașelor mici – o formulă de succes la nivel global

Modelul de afaceri FlixBus se bazează pe o colaborare unică la nivel internațional cu companiile locale de transport. Atlassib se va ocupa de operarea rutelor, în timp ce FlixBus va fi responsabil de optimizarea rețelei, dezvoltarea tehnologică, planificarea rețelei, controlul operațiunilor, marketing și vânzări, dar și de managementul calității. Din 2013, FlixBus a încheiat parteneriate cu peste 1000 de parteneri de transport din întreaga lume.

Combinarea călătoriilor prietenoase cu mediul și accesibile cu un produs de înaltă calitate și standarde stricte de siguranță a fost rețeta de succes a FlixBus atât pe piețele din Europa, America Latină și în Statele Unite ale Americii.

Pasagerii români vor putea beneficia de curse directe, cu plecare din peste 100 de localități din România, acoperind atât orașe mari, precum Sibiu, Brașov sau București, cât și localități mai mici, unde nevoia de mobilitate și conectare este esențială, cum ar fi Bicaz, Cristu Secuiesc, Iernut sau Filiași.

„Timp de trei decenii, Atlassib a fost și continuă să fie o poartă deschisă spre Europa pentru români, iar prin parteneriatul cu FlixBus vom conecta peste 100 de orașe din România la cea mai extinsă rețea de autocare din Europa. Astfel, pasagerii vor avea acces la și mai multe destinații prin posibilitatea de interconexiune pe care o oferă FlixBus. De asemenea, prin această colaborare Sibiul va fi și mai conectat la întreaga rețea europeană și sperăm să atragem turiști străini și tineri care să descopere această zonă”, a declarat Florin Mușan, director general Atlassib.

La nivel global, peste 40% din rețeaua FlixBus este alcătuită din orașe mici și mijlocii cu mai puțin de 20.000 de locuitori.

În contextul în care, 36,7% dintre orașele din România au au mai puțin de 10.000 de locuitori și 35,1% au între 10.000 și 25.000 de locuitori, conform datelor furnizate de Institutul Național de Statistică, asigurarea mobilității și conectarea orașelor mici și mijlocii la rețeaua europeană sunt  prioritare pentru ambele companii.

„Această colaborare înseamnă și o creștere semnificativă a conexiunilor din rețeaua noastră spre Italia, o țară în care avem o comunitate importantă de români. De asemenea, suntem bucuroși să începem această colaborare chiar din luna decembrie, astfel încât să putem oferi românilor din străinătate mai multe opțiuni pentru a se putea întoarce acasă și a petrece Sărbătorile alături de cei dragiUnul dintre obiectivele noastre este să oferim alternative de călătorie mai ales în regiuni în care oamenii nu au acces la servicii de mobilitate”, a precizat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.

Flix operează în 42 de țări, deservind în total peste 5.500 de destinații și peste 400 de mii de conexiuni zilnic. La nivel global, din ianuarie până la sfârșitul lunii iunie 2023, peste 36 de milioane de pasageri din întreaga lume au călătorit cu FlixBus, FlixTrain, Greyhound și Kamil Koç, o creștere de 53%, față de 2022. 

Despre Flix

Flix este un pionier în sectorul transportului, oferind alternative sustenabile pentru călătorii convenabile și accesibile prin intermediul brandurilor FlixBus și FlixTrain. Datorită unui model de afaceri unic și a unei tehnologii inovatoare, Flix a creat rapid cea mai mare rețea de autocare pe distanțe lungi din Europa și a trecut rapid la o expansiune globală, inclusiv în Statele Unite, Canada și Brazilia. În calitate de deschizător de drumuri pentru transport sustenabil, Flix a operat primele trenuri ecologice pe distanțe lungi în 2018, a inițiat un proiect-pilot pentru autocare pe distanțe lungi complet electrice, în 2018, și a lansat primele autocare pe distanțe lungi alimentate cu biogaz din UE în 2021.

În timp ce Flix se ocupă de dezvoltarea tehnologică, planificarea rețelei, controlul operațiunilor, marketing și vânzări, managementul calității și extinderea continuă a produselor, partenerii de încredere Flix se ocupă de operarea ale rutelor. Combinația de start-up tech, platformă de e-commerce și companie clasică de transport a poziționat Flix ca lider în sectorul mobilității.

Despre Atlassib

Fondat în 1993, la Sibiu, de către cunoscutul om de afaceri Ilie Carabulea, Atlassib a devenit în scurt timp cel mai mare transportator de persoane din România, și unul din cele mai puternice branduri din țară. În cei 30 de ani de activitate, românii din întreaga Europă au beneficiat de servicii impecabile de transport persoane și coletărie, oferite de Atlassib. Cu autocarele companiei, se poate călători în Germania, Italia, Austria, Franța, Belgia sau Olanda, iar călătorii beneficiază de asistență non-stop și bilete care pot fi achiziționate atât online, cât și direct din agențiile proprii.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.