Sezamo l-a recrutat pe Cristian Sălceanu drept country manager

Supermarketul online Sezamo l-a numit pe Cristian Sălceanu în funcția de country manager. Acesta vine după mai bine de 4 ani la Bolt, companie pe care a transformat-o în lider pe piață și are ambiții similare cu supermarketul online.

Cristian Sălceanu

Precizărle transmise ZIUA CARGO:

Cristian Sălceanu începe experiența Sezamo cu o mișcare îndrăzneață și invită toți clienții, dar și pe cei care nu au încercat încă produsele supermarketului, să testeze gratuit fructe și legume, în limita a 50 lei, prin introducerea unui cod promoțional, la finalizarea comenzii. 

„În ultimele luni, Sezamo nu numai că m-a convins, ci a și demonstrat un angajament puternic de a oferi produse de top pentru cei care prețuiesc calitatea și  timpul liber. Împreună ne propunem să le dovedim clienților noștri că pot accesa produse de înaltă calitate la prețuri competitive, fără a fi nevoie să părăsească confortul casei lor. Mă voi asigura că toți clienții noștri sunt încântați de experiența Sezamo”, a declarat Cristian Sălceanu, country manager Sezamo.

„Am dedicat timp pentru identificarea unui lider local care va integra  cu succes valorile grupului, cu o înțelegere deplină a pieței locale și care va conduce compania către noua sa etapă de dezvoltare. Prin analiza atentă a pieței, am identificat cea mai potrivită opțiune în persoana lui Cristian, căruia îi oferim tot suportul și know-how-ul grupului Rohlik”, a declarat Olin Novák, CEO Internațional Rohlik Group.

Clienții Sezamo pot alege dintr-o gamă  de peste 450 de produse cu gust autentic, de la micii fermieri, producători locali și internaționali. Fructele și legumele locale vin direct de la recoltă la ușa clienților în doar câteva ore, iar datorită lanțului termic, ajung proaspete la clienți, ca și cum le-ar fi cules direct.

„Experiența este cel mai bun indicator al calității, așa că invit toți clienții noi și existenți să experimenteze direct calitatea și diversitatea ofertei noastre, oferindu-le posibilitatea de a gusta gratuit fructe și legume, în limita a 50 de lei”, a adăugat Cristian Sălceanu.

Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale. Supermarketul colaborează cu furnizori și fermieri locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea, precum Nasul Roșu, Coșul cu Fructe, Sirio Organic, Rora sau Livada Domniței. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.

Angajamentul Sezamo față de sustenabilitate se extinde dincolo de produse către servicii. Clienții au opțiunea de a primi achizițiile în pungi reutilizabile fabricate din sticle de plastic reciclate sau pungi reciclabile din hârtie. Introducerea „Sloturilor ECO” le permite clienților să selecteze un interval de livrare în care curierii Sezamo deja au drum în direcția lor și să susțină astfel misiunea supermarketului online pentru o livrare mai eficientă și mai ecologică. Mai mult, flota de mașini Sezamo este compusă în întregime din vehicule electrice, minimizând emisiile și impactul asupra mediului. Și datorită faptului că mașina Sezamo poate transporta până la 11 achiziții într-un singur drum, reducem numărul de mașini în oraș.

Despre Sezamo

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.