Beko, un lider global pe piața de electrocasnice, a participat la cel mai mare târg european dedicat bucătăriei, EuroCucina – FTK 2024, unde și-a prezentat inovațiile de vârf în materie de produse, dar și viziunea în domeniul sustenabilității.
Poziționat ca un vector de progres și creștere în inima Europei, în serviciul planetei și al oamenilor, Beko este motivat de ambiția de a aduce un stil de viață sustenabil în fiecare casă din Europa. Angajamentul Beko de a crea electrocasnice prietenoase cu mediul este o reflecție a companiei-mamă, Arcelik, care se concentrează pe sustenabilitate de aproape 70 de ani.
Arçelik A.Ş., compania-mamă a Beko, a obținut cel mai mare scor în industria bunurilor de uz casnic DHP (pe baza rezultatelor din 27 octombrie 2023) în Dow Jones Sustainability Index al S&P Global Corporate Sustainability Assessment pentru al 5-lea an consecutiv.
Sub sloganul „Rădăcini Puternice, Hrănește Viitorul” (Strong Roots, Feed the Future), standul Beko de la EuroCucina a exemplificat modul în care electrocasnicele pot îmbunătăți calitatea vieții consumatorilor. Inovații precum gătitul autonom și tehnologia silențioasă de bucătărie promovează, de asemenea, grija față de mediul înconjurător, prin creșterea eficienței energetice.
Alegerea Beko nu reprezintă doar simpla achiziționare a unui electrocasnic; este și un pas înainte pentru un stil de viață mai sănătos. Beko este mândru de rădăcinile sale puternice, care facilitează dezvoltarea, inovația și creșterea, contribuind la un viitor mai bun pentru toți.
Designul impunător al standului Beko de la EuroCucina a acoperit aproape 1.000 mp și a fost conceput ca un spațiu pentru experiențe live și lansarea de noi produse. Acest design urmărește să atingă un echilibru perfect între tehnologie și cercetare estetică, cu un accent pe sustenabilitate.
Printre numeroasele inovații expuse, vedetele standului Beko de la Milano au fost noua colecție „Midnight” de electrocasnice încorporate, care a câștigat recent prestigiosul premiu iF Design Award, și mașina de spălat vase încorporată ascunsă cu ușa de 75 cm.
Despre Beko
Cu peste 55.000 de angajați la nivel mondial, Beko are subsidiare în 57 de țări și 45 de fabrici în 13 țări. Beko deține 22 de mărci proprii sau utilizate cu licență limitată (Arçelik, Beko, Whirlpool*, Grundig, Hotpoint, Arctic, Ariston*, Leisure, Indesit, Blomberg, Defy, Dawlance, Hitachi*, Voltas Beko, Singer*, ElektraBregenz, Flavel, Bauknecht, Privileg, Altus, Ignis, Polar). Beko a devenit cea mai mare companie de produse electrocasnice din Europa conform cotei cantitative de piață (pe baza volumelor) și a ajuns la o cifră de afaceri consolidată de 8 miliarde de euro, în 2023.
*Licență limitată în anumite jurisdicții
Cele 31 de centre de cercetare-dezvoltare și design Beko din întreaga lume găzduiesc peste 2.300 de cercetători, deținând peste 3.500 de cereri de brevete internaționale înregistrate până în prezent. În 2023 compania a obținut, pentru al cincilea an consecutiv, cel mai ridicat scor dintre companiile din domeniu în Indexul de Sustenabilitate Dow Jones S&P Global Corporate Sustainability Assessment (pe baza rezultatelor din data de 27 octombrie 2023). Viziunea companiei Beko este „Respecting the World, Respected Worldwide”.