Scania lansează un nou portofoliu de servicii modulare, care facilitează achiziționarea de soluții personalizate de către clienții internaționali, oriunde își desfășoară activitatea în Europa.
Inițiativa Scania este o premieră în industrie și amplifică poziția Scania ca cel mai orientat către clienți OEM din industria camioanelor, atât pentru vehicule, cât și pentru servicii.
„Această lansare vine într-un moment în care vedem clienții noștri crescând în dimensiune și facând afaceri cu noi în mai multe țări simultan. Vehiculele sunt folosite dincolo de frontiere mai des, iar flotele cresc. Cu Services 360, Scania devine primul producător OEM care poate oferi proprietarilor de flote o modalitate ușoară de a accesa și cumpăra exact aceleași soluții în toată Europa”, spune Mikael Blom, Product Manager la Scania.
Numele serviciilor, conținutul și termenii și condițiile acestora au fost în mod tradițional o afacere națională în industria transporturilor. Scania îmbunătățește acum experiența
clienților prin introducerea de soluții modulare, complete, unde clienții stabilesc nivelul de conținut în dialog cu Scania. După aceea, toți clienții Scania vor ști exact la ce se pot aștepta, la fel și întreaga rețea de service.
„De acum încolo, proprietarii europeni de flote pot avea încredere că, oriunde ar merge pe continent, vor primi recunoaștere și sprijin deplin pentru soluția lor completă de service. Services 360 aduce adevărate beneficii pentru clienți și reprezintă fundamentul pentru a duce experiența clienților lor la noi niveluri”, spune Blom.
Portofoliul de servicii Scania este format din blocuri predefinite, identice în toată Europa. Clienții pot alege orice, de la întreținerea de bază până la serviciile unice Scania cu întreținere flexibilă: întreținere bazată pe condiții, care permite de obicei mai mult timp de funcționare și mai puține vizite la atelier.
Sau Scania ProCare cu înlocuiri preventive ale componentelor critice și servicii digitale, cum ar fi poziționarea flotei și performanța vehiculului, care asigură proprietarilor de flote să profite la maximum de vehiculele lor. Scania introduce acum și Max24, un serviciu și o promisiune că camioanele defecte vor fi din nou pe drum în 24 de ore, oriunde operează în Europa.
„Înlocuirile preventive vor fi completate de un nou serviciu, numit Scania Guardian. Clienții cu un contract Scania Guardian vor primi o informație de la noi înainte ca ceva să se defecteze, pe baza conectivității, a datelor și a algoritmilor noștri generați de utilizatori. Este modul suprem de a menține camioanele pe drum și în producție”, spune Blom.