Producătorul de anvelope premium Hankook susține, în calitate de sponsor oficial, ceremonia din acest an a Ballon d’Or, cea mai prestigioasă distincție din fotbal.
Recunoscut drept simbolul excelenței și al talentului extraordinar, premiul Ballon d’Or, ce se acordă anual din 1956, recompensează performanțele remarcabile ale fotbaliștilor și fotbalistelor din întreaga lume. Cea de-a 68-a ediție a ceremoniei va avea loc pe 28 octombrie, la impresionantul Théâtre du Châtelet, în inima vibrantă a Parisului.
„Printre acordurile cuprinse de parteneriat se numără utilizarea reciprocă a logo-urilor mărcilor, precum și plasarea logo-ului mărcii Hankook, pe covorul roșu și în zonele dedicate presei. Activitățile digitale de pe canalele UEFA și Hankook ar trebui să amplifice și mai mult asocierea emoțională a fanilor cu marca”, se arată în comunicatul transmis redacției.
Din 2024, UEFA și Groupe Amaury, deținătoare a companiilor media France Football și L‘Equipe, acordă împreună distincția Ballon d’Or.
Sanghoon Lee, președinte și COO Hankook Tire Europe: „Implicarea noastră ca sponsor oficial al renumitului Ballon d’Or reprezintă o continuare firească a cooperării noastre cu UEFA, o relație bazată pe încredere, cu o istorie de mai mulți ani. Parteneriatul reprezintă o potrivire perfectă, un adevărat «perfect match», în strategia noastră internațională de sponsorizare, reflectând poziționarea Hankook ca marcă premium, mereu în centrul atenției. Fotbalul rămâne, fără îndoială, cel mai popular sport din Europa, unind milioane de oameni, iar noi suntem mândri să facem parte din acest fenomen extraordinar”.
Strategie globală de sponsorizare, pentru consolidarea mărcii
„Hankook Tire urmează o strategie clară de sponsorizare, care se sprijină pe parteneriate relevante, la nivel global, european și național. Strategia se concentrează pe platforme de primă clasă, cu o audiență puternică, precum ABB FIA Formula E World Championship, UEFA Europa League & Conference League și Borussia Dortmund. Scopul este ca, prin aceste parteneriate, să se contureze o prezență puternică la nivel mondial și, simultan, de a aborda diferite piețe țintă. În special parteneriatul cu UEFA oferă posibilitatea de a plasa activ marca pe cele mai importante piețe din Europa”, se mai arată în comunicat.
Pe lângă stilul celor mai bune fotbaliste și al celor mai buni fotbaliști, Ballon d’Or recunoaște și performanțele fotbalistice în alte șapte categorii. Categorii noi în acest an sunt distincțiile de antrenorul anului pentru echipele de bărbați și femei, care onorează contribuțiile valoroase aduse de acești antrenori și antrenoare în succesul obținut pe teren.