Producătorul de anvelope premium Hankook a obținut, raportat la rezultatele sale financiare consolidate pentru Q3 din 2024, un volum de vânzări de 2.435,2 miliarde KRW (~1.632,5 mil. EUR) și un profit operațional de 470,2 miliarde KRW (~315,2 mil. EUR). Volumul de vânzări a crescut cu 4,1 procente față de anul precedent, iar profitul operațional a înregistrat o creștere de 18,6 procente.
În ciuda provocărilor din contextul economic din Europa, Hankook a obținut o creștere consecventă, sub conducerea strategică a lui Hyunbum Cho, președintele Hankook & Company Group. Investițiile permanent făcute de companie în cercetare și dezvoltare (R&D) și strategia sa privind mărcile premium au livrat rezultate pozitive.
În Q3, nivelul de vânzări la anvelopele pentru autoturisme și vehicule comerciale ușoare vândute, de 18 inchi și mai mari a crescut cu 1,4 puncte procentuale în comparație cu anul anterior, ajungând la 44,8%. Pe regiuni, cea mai mare parte din vânzările pentru anvelopele pentru autoturisme de 18 inchi și mai mari s-a înregistrat în China, cu 66,5 procente, urmată de Coreea de Sud cu 58 de procente, America de Nord cu 52,8 procente și Europa cu 34,6 procente.
Hankook și-a extins în permanență oferta de anvelope pentru echipare originală, pentru mărci premium de automobile de la nivel global, printre care se numără autovehicule ultraperformante, precum BMW M5 și Mercedes-AMG GT Coupé. Compania și-a demonstrat în această manieră competențele tehnologice. Tehnologia de anvelope Ultra-Ultra-High-Performance (UUHP) este în continuare dezvoltată și stă la baza anvelopelor pentru echiparea originală a peste 280 de modele de autovehicule, provenind de la aproximativ 50 mărci. Aici se regăsesc Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche și configurări High-Performance, precum Audi RS, BMW M și Mercedes-AMG, dar și mărci de autovehicule electrice, precum BYD și Tesla, toate fiind supuse unor teste exigente.
Mai mult, Hankook utilizează oportunitățile oferite de evenimentele mondiale din motorsport pentru a prezenta consumatorilor din întreaga lume tehnologia de primă clasă utilizată în anvelope. În calitatea sa de furnizor exclusiv de anvelope și partener oficial al prestigioaselor competiții ABB FIA Formula E World Championship și Lamborghini Super Trofeo, compania își consolidează imaginea de marcă premium la nivel global.
Încă înainte ca autovehiculele electrice să fie introduse pe scară largă, Hankook și-a orientat activitatea tehnologică centrală spre anvelope destinate autovehiculelor electrice, pentru modelele premium din acest segment. Pentru activitatea de dezvoltare, compania a testat practic și în detaliu diferite autovehicule puternice, de la mai multe mărci, pentru a-și optimiza tehnologia anvelopelor destinate autovehiculelor ultraperformante. Hankook a mărit consecvent volumul de produse concepute personalizat pentru caracteristicile specifice fiecărei regiuni din lume, prin extinderea canalelor sale de vânzări la nivel global și consolidarea rețelei sale de distribuție.
În plus, Hankook este lider pe piața autovehiculelor electrice, cu gama de produse iON. Această strategie a îmbunătățit considerabil tehnologia și a crescut semnificativ valoarea companiei la nivelul mărcilor premium, în întreaga lume. De la lansarea sa, în 2022, marca iON include în total 236 de dimensiuni, de la 16 până la 22 inchi.