Dacia lansează la Salonul Auto de la Geneva noul Logan MCV şi prezintă seria limitată Duster Aventure

Marţi, la Salonul Auto de la Geneva, Dacia lansează noul Logan MCV şi prezintă seria limitată Duster Aventure. După Noile Dacia Logan, Sandero şi Sandero Stepway, Dacia îşi completează oferta şi prezintă Noul Logan MCV, un break spaţios la un preț accesibil, precum și Seria Limitată Duster Aventure, un 4X4 cu personalitate. Lansat în 2006, break-ul Logan MCV a fost achiziţionat de peste 380 000 de clienţi din peste 40 de ţări. 

După ce a prezentat cu succes, anul trecut, noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway, Dacia îşi completează oferta cu Noul Logan MCV. Asemenea noilor Logan şi Sandero, Noul Logan MCV adoptă un stil exterior modern, specific modelelor break şi un design interior atrăgător.

Încăpător şi funcţional, Noul Logan MCV oferă, datorită dimensiunilor sale, un spaţiu interior generos, cu 5 locuri, şi un portbagaj cu un volum de 573 litri. Modelul propune, pe aproape toate pieţele, prestaţii superioare pentru un preţ comparabil cu cel al predecesorului său.

dacia 3-salonul-auto-de-la-geneva

Noua Dacia Logan MCV este mai bine echipată şi oferă un plus de confort şi de siguranţă. Printre dotările disponibile în serie, încă de la primul nivel de echipare, se numără sistemul de control al stabilităţii ESP, direcţia asistată, airbag-urile laterale (pentru toate pieţele unde se comercializează motoare Euro5) şi bancheta spate rabatabilă 1/3-2/3 (în toate țările de comercializare).

Modern, Noul Logan MCV oferă o gamă largă de echipamente: sistemul multimedia MEDIA NAV, limitatorul/regulatorul de viteză, asistenţă la parcarea cu spatele şi funcţia Eco mode. Noile motorizări benzină TCe 90 şi Diesel asigură o plăcere mai mare la condus, dar și  un consum redus, precum şi emisii de CO2 mai scăzute.
Noua Dacia Logan MCV va putea fi comandată începând din al doilea trimestru 2013.

Seria Limitată Duster Aventure

Această Serie Limitată adoptă un look robust şi original. Echipat cu o rampă de proiectoare, cu un sistem de navigație Garmin și cu covorașe de cauciuc, Duster Aventure îi va atrage pe șoferii dornici de escapade în natură.
Stickerele specifice de mari dimensiuni, al căror model este reprodus și pe tapițeria interioară adaugă un plus de personalitate noii serii limitate. Duster Aventure este disponibil în două nuanțe – Blanc Glacier și Noir Nacré.
Această versiune păstrează toate atributele care au contribuit la succesul modelului Duster – stil, spaţiu interior, prestaţii specifice unui veritabil 4×4 – adăugându-i un plus de caracter, în condițiile unui preț accesibil.

Seria Limitată Dacia Duster Aventure va fi comercializată în 16 țări, începând din aprilie 2013.

Cu costurile sale de întreţinere scăzute şi cu garanţia de 3 ani/100.000 km, gama Dacia, recunoscută pentru fiabilitatea sa, reprezintă mai mult decât oricând oferta ideală pentru conducătorii avizați.

Cu Noul Logan MCV şi Duster Aventure, Dacia continuă să-și afirme strategia şi să surprindă lumea automobilului. Strategia mărcii reuneşte simplitatea şi generozitatea: ambele modele oferă mai multe echipamente şi un design foarte reuşit, la un preţ specific Dacia. Această strategie a fost legitimată până acum de peste 2 300 000 de clienţi”, a declarat Arnaud Deboeuf, Director al Programului Entry.

Caracteristicile Dacia: generozitate, fiabilitate şi simplitate

Dacia a revoluţionat lumea auto și a schimbat ordinea stabilită. A cumpăra o Dacia înseamnă a scăpa de griji: fiabilitatea vehiculelor este recunoscută și exploatarea, accesibilă.
Strategia Dacia a fost recompensată în decembrie 2012 cu „Trofeul pentru Strategie” acordat de Automobile Magazine care recunoaște astfel dinamismul mărcii și noile modele care au sosit pe piață la tarife la fel de atractive.

dacia 4-salonul-auto-de-la-geneva

Exigența și expertiza Grupului Renault

Dacia beneficiază de expertiza Grupului Renault în materie de calitate, folosind procesele și standardele Alianței Renault-Nissan.
Noua Dacia Logan MCV și Seria Limitată Dacia Duster Aventure sunt produse la uzina de la Mioveni. Aceasta, asemenea tuturor siturilor industriale ale Grupului, aplică Sistemul de Producție Renault (SPR), răspunzând unei exigențe majore: fabricarea unui produs de calitate.
Dacia beneficiază și de fiabilitatea testată a motoarelor Alianței.  De exemplu, motorul de 1.5 dCi, motorul cel mai vândut al Alianței (1,2 milioane în 2011), echipează vehiculele Dacia.

Vehicule fiabile în timp

Asemenea vehiculelor Renault, mașinile Dacia sunt testate în condiții extreme. Pe lângă testele clasice „de laborator”, Grupul Renault își supune modelele noi la teste extreme în condiții reale pentru a verifica maniera în care acestea rezistă în timp: de exemplu pentru Lodgy s-au făcut 1,9 milioane de kilometri de teste!
Dacia este în topul celor mai fiabile mărci din 2012 (conform sondajului făcut de Asociația consumatorilor din 5 țări europene: Franța, Spania, Portugalia, Belgia și Italia).

dacia 5-logan_mcv

Rezultate de calitate dovedite

Dacia are rezultate de calitate remarcabile, câștigând astfel încrederea clienților.
Conform datelor din 2012 ale ADAC – organismul de referință din Europa – calitatea vehiculelor Dacia este într-o continuă evoluție în ultimii 3 ani.
Calitatea din service-uri nu este mai prejos: cu 3 premii „Şurubelnița de aur”, Dacia are cel mai bun rezultat obținut vreodată de o marcă auto vreme de 25 de ani pentru serviciile post-vânzare (sondaj făcut de revista Autobild, titlu de referință în presa auto din Germania – iulie 2011).

Exploatare fără griji

Garanția constructorului de 3 ani/100 000 km este valabilă pentru toate modelele din gamă. Asigură primirea în oricare dintre service-urile din rețea și reparații la cel mai înalt nivel de expertiză cu piese de origine.

Cu 360.000 de unități vândute în 2012, Dacia este o marcă de cucerire care își continuă ofensiva cu Noul Logan MCV. Este, în prezent, cea mai tânără gamă din Europa.
În 2012 cota sa de piață a crescut în cele 40 de țări în care se comercializează, astfel că s-au vândut cu 17.000 de unități mai mult decât în 2011. 
În 2013 marca își va continua dezvoltarea odată cu intrarea pe piețe noi, precum Marea Britanie și Irlanda”, a declarat Rafael Treguer, Director Dezvoltare Marca Dacia. (M.B.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.