S-a deschis AFI Palace Ploieşti

AFI Palace Ploieşti, primul şi singurul mall modern din centrul oraşului Ploieşti, şi-a deschis oficial uşile astăzi, după o investiţie de peste 50 de milioane de euro şi la doar 16 luni de la demararea lucrărilor. În suprafaţă totală de 56.000 mp, centrul comercial oferă locuitorilor din Ploieşti şi celor din împrejurimi peste 100 de branduri naţionale şi internaţionale şi peste 7.000 mp de spaţiu de divertisment pe ambele etaje. Proiectul, dezvoltat de AFI Europe, oferă o suprafaţă totală închiriabilă (GLA) de 33.000 mp, disponibilă pe două nivele. Parterul este rezervat serviciilor şi activităţilor de zi cu zi, în timp ce etajul este dedicat modei.

Mallul, creat de casa de arhitectură M. Tzur, are 2 intrări principale conectate printr-un culoar central, oferindu-le astfel vizitatorilor o orientare uşoară şi familiară. Acest lucru, alături de un acoperiş transparent cu vedere la cer şi coridoare largi fără coloane care să blocheze vederea, creează o atmosferă potrivită şi primitoare pentru vizitatori, se arată în comunicatul remis redacţiei de AFI Europe România.

„Când am luat decizia de a construi AFI Palace Ploiesti, am studiat mai întâi nevoile şi dorinţele locuitorilor din Ploieşti. Am aflat că există o cerere foarte mare ca cele mai bune branduri de fashion naţionale şi internaţionale să fie prezente în centrul Ploieştiului. Având acest lucru în vedere şi pentru a crea o experinţă la cumpărături completă şi atractivă, am dezvoltat în centrul oraşului acest mall modern ce oferă vizitatorilor mix-ul corect de fashion, servicii, divertisment şi restaurante”, a declarat  David Hay (foto), CEO AFI Europe Romania.

FOTO_David Hay, CEO, AFI Europe Romania

Centrul comercial are ca ancoră un hypermarket modern CORA, care ocupă 13.000 mp.

AFI Palace Ploieşti este închiriat în proporţie de aproape 100% de branduri de fashion precum Koton, H&M, Reserved, Musette, TimeOut, Collins, Nike, Aldo, Otter, Lee Cooper, Il Passo, Jolidon, Massini, Motivi, Jack and Jones, Braiconf, Kenvelo, Cropp Town, Leonardo, House, Carpisa şi multe altele. În plus, cumpărătorii se bucură de oferta multor retaileri precum Intersport, Flanco, EMag, Smyk, Douglas, Sabon, librăria Cărtureşti, DM, Animax, Kitchen Shop, toţi operatorii de telefonie mobilă şi nu numai.

Zona de restaurante oferă o gamă largă de opţiuni internaţionale inclusiv KFC, McDonald’s, Brioche Doree, restaurantul libanez El-Bacha, bucătaria italiană prin Pizza Dominium şi Pizza Bonita, mâncarea vietnameză prin Thang Long, restaurantul grecesc Spartan, Food of Persia şi altele.

În ceea ce priveşte partea de divertisment şi petrecere a timpului liber, AFI Europe a optat pentru acelaşi concept implementat şi în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, ceea ce a însemnat punerea la dispoziţia vizitatorilor a unei game largi de variante de distracţie şi petrecere a timpului liber din care pot alege. Aceste opţiuni, disponibile în mai multe părţi ale mallului, includ complexul Cinema City dotat cu 6 ecrane, un patinoar interior de 500 mp ce va fi funcţional tot timpul anului, un casino MaxBet, un loc de joacă pentru copii în interiorul mallului, arenă pentru patinaj (patine sau role), Cinema XD (cinema virtual 6D), o zonă cu console Play Station şi o selecţie variată de jocuri electronice.

Vizitatorii mallului au la dipoziţie 1.000 de locuri de parcare, dintre care 300 sunt localizate în parcarea subterană.

FOTO_AFI Palace Ploiesti (1)

Inaugurarea AFI Palace Ploieşti reprezintă una din cele mai mari investiţii făcute în ultimii ani în oraşul Ploieşti. Mallul a creat direct peste 1.000 de locuri de muncă pentru forţa de muncă din Ploieşti, şi alte câteva sute de posturi auxiliare pentru furnizorii şi distribuitorii mallului. În plus, AFI Europe s-a angajat să dezvolte masiv infrastructura din jurul mallului, incluzând reabilitarea completă a străzilor şi drumurilor din vecinătatea centrului comercial, lărgirea şi reabilitarea podului ce traversează pârâul Dâmbu şi reabilitarea unui parc învecinat.

Proiectul a fost finanţat de Raiffeisen Bank International AG (RBI), ce a asigurat un împrumut de peste 30 de milioane de euro. Construcţia proiectului a fost executată cu success de contractorul Danya Cebus Rom.

Despre AFI Europe România

AFI Europe operează în România din 2005. Compania a dezvoltat şi gestionează AFI Palace Cotroceni, cel mai mare şi de success mall din România şi unul din cele mai mari centre comerciale din Europa Centrală şi de Est şi din Europa de Sud-Est. Proiectul se întinde pe o suprafaţă închiriabilă de peste 80.000 mp şi oferă vizitatorilor o vastă zonă de divertisment cu multiple opţiuni pentru petrecerea timpului liber şi peste 300 de magazine de branduri locale şi internaţionale, vizitate de 52.000 de clienţi pe zi.

Adiacent, dar complet integrat centrului comercial AFI Palace Cotroceni, AFI Europe România dezvoltă în prezent AFI Park, cel mai nou şi avansat parc de business de clasa A din Bucureşti. Parcul oferă spre închiriere peste 60.000 mp de spaţii de birouri, vizate în prezent de companii multinaţionale de IT&C.

Prima clădire, AFI Park 1, cu o suprafaţă închiriabilă (GLA) de 12.200 mp, a fost inaugurată pe 1 septembrie 2012 şi este ocupată pe zona office în proporţie de 100%. În prezent, AFI Europe România dezvoltă AFI Park 2 şi AFI Park 3, ce vor fi inaugurate în aprilie, respectiv noiembrie 2014. Fiecare clădire oferă o suprafaţă totală închiriabilă (GLA) de 12.200 mp.

Mai mult, AFI Europe va dezvolta în viitorul apropiat două noi proiecte de retail, AFI Palace Arad, un centru comercial de 30.000 mp GLA, ce va fi construit în centrul oraşului Arad pe un spaţiu de 80.000 mp şi AFI Palace B.Noi, un centru comercial de 36.000 mp GLA ce va fi construit în Bucureştii Noi din sectorul 1 al capitalei.

Pe segmentul clădirilor de birouri, AFI va dezvolta AFI Business Park, un parc business clasa A de 50.000 mp GLA, ce va fi amplasat în imediata apropiere a hotelului J.W. Marriott şi a Parlamentului din sectorul 5 al capitalei. Parcul de afaceri va consta în 4 clădiri de birouri de înălţime redusă şi un turn de birouri, cu multe spaţii verzi, un spaţiu modern, high tech, într-un centru urban cu o piaţă centrală şi grădini.

Cu privire la segmentul rezidențial, AFI Europe România deține o serie de terenuri pe care va dezvolta în viitor proiecte rezidențiale de mari dimensiuni, adaptate cerințelor pieței.

Despre AFI Europe

AFI Europe este o companie de dezvoltare, management și investiții lider în domeniul imobiliar ce operează în Europa Centrală şi de Est din 1997 şi care se concentrează pe dezvoltarea proiectelor comerciale de anvergură, rezidenţiale şi a celor cu utilizare mixtă.

Portofoliul diversificat al AFI Europe include centre comerciale şi proprietăţi de retail, parcuri de business şi complexuri de birouri și dezvoltări rezidenţiale de mare amploare şi cu utilizare mixtă. Aceste proiecte se află în România, Cehia, Polonia, Germania, Bulgaria, Serbia, Ungaria şi Letonia.

AFI Europe beneficiază de un mix între proprietățile dezvoltate ce generează venit şi potenţialul de creştere prin dezvoltarea de proiecte noi pe terenurile din portofoliu.

Valoarea totală a bunurilor AFI Europe era de 1,13 miliarde de euro la data de 30 iunie 2013.

Portofoliul AFI Europe ce generează venituri este de 337.000 mp (la 30 iunie 2013).

AFI Europe este parte a AFI Group – un conglomerat internațional de companii şi investiţii cu subsidiare ce activează în domeniul imobiliar, construcţii, infrastructură, industrie şi hoteluri  (www.afigroup-global.com). (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.