Iveco Bus a fost „partenerul principal“ al conferinţei revistei Ziua Cargo din România

Iveco a devenit „partenerul principal” al celei mai mari conferinţe pe tema transportului de pasageri din România, organizate de către Ziua Cargo, o revistă importantă de specialitate, şi desfăşurate pe 28-29 martie la Poiana Braşov. Programul conferinţei s-a axat pe Campania pentru un transport civilizat – Ghid Inteligent de Reducere a Costurilor.

 

„Niciodată n-a fost atât de uşor să economiseşti combustibil” – aceasta a fost denumirea temei prezentării Iveco Bus la conferinţa din România. Prin prezenţa sa la conferinţă, Iveco Bus a făcut cunoscute atributele/valorile sale puternice: durabilitatea, tehnologia, costurile totale de proprietate (TCO) şi un maxim de valoare pentru client în ceea ce priveşte calitatea, confortul, designul şi profitabilitatea. Iveco Bus s-a axat pe eficienţa transportului de pasageri, pe accentul pus pe tehnologie şi pe importanţa Total Cost of Ownership (TCO). Iveco Bus consideră TCO ca fiind unul dintre cei mai importanţi factori care determină direcţia soluţiilor sale tehnologice şi dezvoltarea de autovehicule. Valoarea costurilor totale de operare a unui autobuz este influenţată de diverşi factori, cum ar fi valoarea investiţiei, întreţinerea şi service-ul autovehiculului, consumul de combustibil, salariul şoferului, taxele de drum şi impozitele. Strategia Iveco constă în minimizarea componentelor individuale ale costurilor, care sunt de competenţa producătorului autovehiculului, pentru a satisface pe deplin nevoile pieţei dominate de o concurenţă tot mai mare.

Iveco Bus a prezentat la conferinţă noile autobuze Euro VI Crossway Pro şi Crossway LE City 

Iveco Bus a prezentat la conferinţă două autobuze noi – Crossway LE City Euro VI, varianta cu podea coborâtă, omologată pentru traficul urban şi interurban şi Crossway Pro Euro VI, autovehiculul ideal pentru un mediu care necesită proprietăţile unui autobuz interurban şi cele ale unui autobuz turistic. Seria noului Crossway Euro VI permite soluţii flexibile pentru diferite tipuri de transport, cum ar fi transportul urban, interurban şi transportul şcolar. Autovehiculul îşi demonstrează versatilitatea prin trei lungimi diferite (10,8 m, 12 m şi 13 m) şi cinci variante. Crossway Euro VI care, prin versatilitatea şi rentabilitatea de funcţionare, reprezintă un „pariu sigur“ cu câştig garantat, îşi consolidează acum poziţia de lider în ceea ce priveşte accesibilitatea generală, confortul, şi manevrabilitatea. De asemenea, tranziţia la Euro VI a permis o îmbunătăţire semnificativă a confortului pasagerilor, prin reducerea zgomotului în interior cu mai mult de jumătate. Acum, postul de conducere din Crossway Euro VI este considerat de către operator ca fiind „cel mai bun spaţiu de lucru ergonomic pentru şofer”. A fost mărit cu 10 cm în lungime prin prelungirea consolei din faţă a caroseriei. Ergonomia spaţiului de lucru pentru şofer a fost îmbunătăţită şi cu un tablou de bord nou şi scaun pivotant pentru şofer, cu rotire la 65 de grade.

Noile motoare Euro VI 

Cea mai recentă serie a Iveco Bus este dotată cu noi motoare Euro VI, dezvoltate de către societatea FTP Industrial şi îmbunătăţite continuu pentru a corespunde cât mai bine nevoilor clientului. Motoarele actuale, Tector şi Cursor Euro V EEV, care sunt apreciate în domeniu pentru fiabilitatea, performanţa şi consumul lor redus, au fost înlocuite cu noile motoare Tector 7 şi Cursor 9 Euro VI, cu o capacitate mai mare (la Tector a fost mărită de la 5,9 la 6,7 litri şi la Cursor de la 7,8 la 8,7 litri). Aceste motoare garantează o performanţă mai bună şi un cuplu mai mare cu un consum mai mic de combustibil.

Spre deosebire de Cursor 8, motorul Cursor 9 Euro VI utilizează cea mai nouă generaţie a instalaţiei de injecţie de tip Common Rail, amplasată sub capacul chiulasei. Această soluţie exclusivă a FPT Industrial reduce în mod semnificativ zgomotul în interiorul autovehiculului. În ceea ce priveşte respectarea regulamentului privind clasa de emisii Euro VI, aceste motoare utilizează tehnologia HI-e SCR (High Efficiency SCR), un sistem foarte eficient de reducere catalitică selectivă, patentat de către societatea FPT Industrial. Această tehnologie exclusivă ajută motorul să realizeze o ardere optimă datorită alimentării doar cu aer curat. Curăţarea este asigurată integral prin procesul de tratare ulterioară a gazelor de evacuare în spatele motorului care, în consecinţă, nu trebuie să folosească recircularea gazelor de evacuare (EGR). Această tehnologie este adecvată îndeosebi pentru autobuze cu motorul montat în partea din spate, care sunt foarte limitate în ceea ce priveşte răcirea (luând în considerare faptul că sistemul EGR, pentru a atinge aceleaşi performanţe, are nevoie de mai multă răcire, cel puţin 30%). Este adecvată, de asemenea, pentru linii urbane cărora le sunt caracteristice deplasarea cu viteză redusă şi opririle frecvente.

Tehnologia inovatoare Hi-eSCR, protejată prin numeroase brevete, reprezintă o soluţie simplă pentru reducerea emisiilor de gaze de evacuare, în conformitate cu standardele Euro VI. Hi-eSCR funcţionează fără adaos de componente complexe, fără prezenţa substanţelor chimice în motor şi echipamentele periferice şi fără solicitarea termică excesivă, ceea ce are ca efect reducerea greutăţii şi creşterea fiabilităţii.

Toate aceste avantaje, împreună cu multe alte îmbunătăţiri, confirmă rolul de lider al Iveco Bus în acest domeniu. Alte îmbunătăţiri includ modernizarea şi optimizarea cutiilor de viteze şi greutatea redusă a autovehiculelor, ceea ce permite o reducere a consumului de combustibil, în comparaţie cu Euro V, cu 5 – 10% (în funcţie de model şi de tipul de utilizare).

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.