Openmind şi Expur au digitalizat brandul Untdelemn de la Bunica, aşa că, acum, bunica are casă şi pe net, la https://untdelemnbunica.ro/. Apărut în 1999, Untdelemnul de la Bunica este unul dintre cele mai cunoscute şi îndrăgite branduri de ulei de pe la noi, fiind un ajutor de încredere pentru mame şi bunici, gospodine şi nu numai. Soluţia creativă Openmind clădeşte o identitate online pe masura personalităţii brandului, se arată în comunicatul remis redacţiei.
Pe website, gătitul este liantul familiei, mâncatul este o bucurie iar bunica este elementul ce le leagă pe toate, îmbinând armonios reţete tradiţionale cu delectări prezente şi cu sănătate viitoare.
Atmosfera calda a website-ului recreaza ambianta familiala din “jurul bunicii” si trezeste pofta de a gati o mancare buna si sanatoasa. Astfel, Untdelemn de la Bunica isi gaseste locul intr-un format prietenos si usor de navigat, atat de usor incat si bunica s-ar descurca.
Ana, Maria si Elena, trei bunici care stiu ce e bun, aduc interactivitate proiectului, prezentand retete delicioase, usor de urmarit si de dat mai departe pe Facebook.
Site-ul a fost gandit 100% responsive, compatibil cu orice tip de device (laptop, tableta, desktop sau mobil), pentru a fi disponibil oriunde si oricand dar mai ales in bucatarie.
Daniela Munteanu, Brand Manager Untdelemn de la Bunica: “Impreuna cu Openmind am gasit formula perfecta pentru a aduce comunicarea brandului in mediul de digital. Strategia Openmind raspunde perfect atat nevoilor noastre de comunicare cat si pietei online actuale.”
Expur este unul dintre cei mai mari producatori romani de ulei brut si ulei rafinat, cu un portofoliu complex care acopera toate segmentele de piata.
Openmind (https://www.openmind.ro/) este o agentie de digital care se mandreste cu idei de business creative, strategii sustenabile si solutii web ingenioase. Printre numele din portofoliu se regasesc: eightytwenty Ireland, Havas Worldwide, Kofi Annan Foundation, Nobel Telecom si Ripple Technologies. (M.S.)