DPD isi consolideaza pozitia si schimba strategia

1_web-dpd_van_nighttimeDPD Romania, parte a grupului DPD, a livrat anul trecut 4,8 milioane de colete, cu 27% mai mult decat in 2013. Cresterea volumelor s-a datorat in principal comertului online si a fost in linie cu evolutia cifrei de afaceri si a profitului.

Pentru DPD, 2014 a insemnat confirmarea trendului de crestere din anii anteriori, afacerile companiei situandu-se anul trecut la o valoare de 75,5 milioane lei, cu 14% mai mult decat in 2013. De asemenea, DPD a inregistrat in 2014 profit de 3,7 milioane lei, in crestere cu 27% fata de 2013, principalele motoare de dezvoltare din 2014 fiind noi servicii dedicate clientilor B2C, solutiile logistice integrate, comertul online si majorarea portofoliului de clienti internationali care au optat pentru serviciile pe care DPD le ofera in Romania. La acestea se adauga siguranta operationala si financiara oferita de grupul DPD clientilor sai, anul trecut inregistrandu-se rezultate foarte bune atat pe segmentul B2B, cat si B2C, cel din urma reprezentand o pondere de 50% din business-ul companiei. Pentru 2015, DPD estimeaza afaceri de peste 100 milioane lei, in crestere cu peste 30% fata de 2014. Obiectivele ambitioase sunt sustinute de planul investitional in valoare de 15 milioane de euro, demarat in 2014, care seteaza ca tinta pentru 2020 pozitia de lider pe piata de curierat in zona Balcanilor. Din punct de vedere al serviciilor, vom avea parte de doua semnaturi proprii DPDgroup, anume Pickup, care devine brandul DPDgroup pentru sediile de colectare si predare colete in intreaga Europa, oferind clientilor acces la peste 16.000 de sedii, si Predict 1H, un serviciu interactiv de livrare, extins in peste 20 tari, care va oferi clientilor un mesaj de notificare cu o fereastra de livrare de o ora. Predict 1H ofera clientilor si posibilitatea schimbarii orei si adresei de livrare.

O imagine noua

In cadrul evenimentului, a fost anuntat si noul nume pentru DPD in Europa, anume DPDgroup. Acesta nu vine singur, ci si cu o noua strategie de pozitionare si comunicare cu partenerii si clientii sai. DPDgroup abordeaza un nou logo cu o identitate vizuala dinamica si simpla in acelasi timp, prin care transmite atributele brandului: siguranta, apropiere de client, profesionalism si incredere. DPDgroup se identifica, de astazi, sub noul slogan: DPD – your delivery experts.

Lucian Aldescu, CEO DPD Romania:

2014 a reprezentat un an cheie pentru dezvoltarea DPD la nivelul regiunii balcanice si un start bun pentru urmatorii 5 ani, in care DPD Romania urmeaza sa joace un rol important in aceasta regiune. Cresterile inregistrate anul trecut la nivel de venituri, volume si profit se datoreaza in primul rand sprijinului si suportului grupului DPD. Aceste rezultate nu sunt intamplatoare, ele reprezinta investitiile sustinute din ultimii ani, dar si munca intregii echipe DPD Romania, de la echipa de management pana la curierii din teren. Toate acestea s-au concretizat in ceea ce reprezinta DPD astazi: o companie puternica, o echipa unita si rezultate foarte bune. Anul 2014 ma face sa fiu increzator in atingerea obiectivelor si viziunii GeoPost in regiune. Vom continua sa inovam si sa cream servicii cat mai convenabile si flexibile pentru clienti, devenind astfel parteneri de incredere ai acestora.“

Alexandru STOIAN

alexandru.stoian@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.