Un Contract de Service Volvo vă permite să profitați de conectivitatea și inteligența artificială încorporate deja în camioanele dvs., deschizându-vă în față o întreagă lume de posibilități, pentru a vă crește disponibilitatea și productivitatea vehiculelor.
Contractul de Service Gold
Cu Contractul de Service Volvo Gold, vă bucurați de un control total asupra costurilor, de o proprietate fără griji asupra camioanelor și de o disponibilitate maximă a acestora. Un Contract Volvo Gold include toate reparațiile și operațiunile de întreținere preventivă, precum și serviciul de Monitorizare în Timp Real, pentru a prezice și a preveni opririle neplanificate.
- Monitorizare în Timp Real
Utilizând sistemele avansate telematice și de diagnosticare ale camionului dvs., specialiștii Volvo monitorizează și analizează de la distanță date ale unor componente critice, în continuu, 24/7. Orice alerte care apar sunt comunicate centrului service de care aparțineți, sau unui centru național de monitorizare a funcționării camioanelor, astfel încât să poată fi adoptate imediat măsuri preventive.
- Flexi-Gold – mai multă flexibilitate
Contractul Volvo Flexi-Gold oferă toate beneficiile Contractului Gold, însă, cu flexibilitate adăugată: facturile dvs. lunare se bazează pe kilometrajul real parcurs, cu o marjă de flexibilitate de +/- 20% pentru kilometrajul anual estimat, și puteți fi siguri că nu va exista nicio revizuire a kilometrajului, la sfârșitul anului.
Planificare servicii conectate
- Program personalizat de servicii
- Urmărire utilizare vehicul
- Urmărirea unor componente selectate supuse uzurii.
Servicii de Disponibilitate (Uptime – opțional)
Extindeți-vă acoperirea prin intermediul asistenței experte, indiferent unde și când aveți nevoie de ea.
Asistență Tractare Volvo
- Asistență 24/7, oriunde în Europa
- Șoferul se conectează instantaneu cu un operator, prin intermediul butonului VAS
- rețea vastă de parteneri de tractare și ateliere autorizate.
Asistență Extinsă Tractare Volvo
- Pornire de la o sursă suplimentară
- Livrare combustibil
- Supraveghere camion și încărcătură
- Descărcare și relocare marfă
- Transport, cazare hotel și repatriere șofer.
Angajament 4 ore (disponibil numai pentru Volvo Gold)
Promisiunea că vă veți întoarce pe șosea în termen de 4 ore, în cazul unei opriri neplanificate. Dacă durează mai mult decât atât, vă oferim compensații / despăgubiri.
Operațiuni incluse în Contractul de Service Gold
Întreținere și verificări:
- schimb ulei motor
- schimb ulei cutie viteze
- schimb ulei axe
- schimb filtre
- schimb curea transmisie și elemente de tensionare
- filtru particule (DPF)
- verificări principale/de bază.
Reparații lanț cinematic:
- motor
- sistem tratare gaze arse
- cutie de viteze
- diferențial și punte spate
- injecție combustibil
- compresor aer
- cilindru ambreiaj.
Reparații în afara lanțului cinematic:
- sistem electric și instrumente
- suspensie
- direcție
- aer condiționat.
Componente supuse uzurii:
- baterii
- discuri frână
- plăcuțe frână
- disc ambreiaj
- rulmenți
Monitorizare în timp real:
- prevenirea defecțiunilor prin monitorizarea de la distanță și analiza în timp real a componentelor critice.
Contractul de Service Silver
Pentru liniștea dvs. și pentru un control îmbunătățit asupra costurilor, Contractul Volvo Silver acoperă componentele lanțului cinematic împotriva uzurii și defecțiunilor premature. Vă veți bucura, de asemenea, de confortul unui plan de întreținere preventivă personalizat în funcție de utilizarea reală a camionului. În plus, toate operațiunile sunt efectuate de tehnicieni certificați Volvo.
Servicii Uptime (opțional)
- Asistență Tractare Volvo.
Planificare servicii conectate
- Program personalizat de servicii
- Urmărire utilizare vehicul
- Urmărirea unor componente selectate supuse uzurii.
Operațiuni incluse Silver
Întreținere și verificări:
- schimb ulei motor
- schimb ulei cutie viteze
- schimb ulei axe
- schimb filtre
- schimb curea transmisie și elemente de tensionare
- filtru particule (DPF)
- verificări principale/de bază.
Reparații lanț cinematic:
- motor
- sistem eșapament
- cutie de viteze
- diferențial și punte spate
- injecție combustibil
- compresor aer
- cilindru ambreiaj.
Contractul de Service Blue
Contractul Volvo Blue reprezintă o modalitate convenabilă de a asigura disponibilitatea camionului dvs. pentru activitatea pe care o desfășurați și de a vă menține costurile scăzute. Acesta include toate operațiunile de întreținere preventivă și toate verificările necesare, precum și Planificarea Serviciilor Conectate, care planifică vizitele la atelier în funcție de utilizarea reală a camionului. În plus, toate operațiunile sunt efectuate de tehnicieni certificați Volvo.
Servicii Uptime (opționale)
- Asistență Tractare Volvo.
Planificare servicii conectate
- Program personalizat de servicii
- Urmărire utilizare vehicul
- Urmărirea unor componente selectate supuse uzurii.
Operațiuni incluse Blue
Întreținere și verificări:
- schimb ulei motor
- schimb ulei cutie viteze
- schimb ulei axe
- schimb filtre
- schimb curea transmisie și elemente de tensionare
- filtru particule (DPF)
- verificări principale/de bază.
CONTRACTE DE SERVICE VOLVO – TOP 10 BENEFICII
- Includ Monitorizarea în Timp Real, pentru a prezice și a preveni opririle neplanificate, 24/7 (numai pentru contractele Volvo Gold).
- Includ întreținere preventivă personalizată în funcție de utilizarea reală a camionului.
- Maximizează disponibilitatea camionului.
- Mențin camioanele în stare excelentă.
- Îmbunătățesc controlul costurilor.
- Reduc birocrația/documentația necesară.
- Cresc valoarea reziduală.
- Reduc Costul Total de Proprietate.
- Cresc eficiența vizitelor în atelier.
- Asigură faptul că serviciile sunt efectuate de tehnicieni certificați, folosind Piese Originale Volvo.
Volvo Uptime Care
Volvo Uptime Care include Planificarea Serviciilor Conectate, un plan optimizat de servicii făcut posibil de conexiunea prin satelit, non-stop (24/7), cu vehiculul. Centrul service la care este alocat camionul verifică de la distanță utilizarea reală a camionului și comunică, în mod proactiv, cu dvs., pentru a ajusta planul de service în funcție de necesități.
Raluca MIHĂILESCU
raluca.mihailescu@ziuacargo.ro