Digitalizarea companiei, în două ore

Stabilirea unei legături „digitale” cu călătorul nu mai poate fi privită doar ca un serviciu opțional. Transportatorii sunt obligați, astăzi, să ofere această dimensiune pentru că… acesta este noul „normal”.

Platforma Autogări.RO propune un proces rapid și sigur, prin care operatorii de transport parcurg procesul de digitalizare în relația cu pasagerii, iar rezultatele pot fi spectaculoase. Pentru că nu este vorba doar de a oferi clienților informații, aceștia putând inclusiv să rezerve călătoria și chiar să o plătească.

Mai mult decât atât, prin colaborarea cu platforma Autogari.RO firma de transport va câștiga expunerea rapidă, în fața unui număr impresionant de potențiali călători.

Amintim faptul că Autogari.RO are peste 17 ani de existență.

Telefonul mobil – instrumentul principal al călătorului

O relație ușoară cu clienții și un număr important de călători noi reprezintă promisiunile Autogari.RO. Practic, nu contează doar dimensiunea unei companii, ci mai ales cum este percepută aceasta de către călători. Câți potențiali clienți pot accesa fiecare loc disponibil, pe fiecare traseu în parte? Ce experiență are călătorul care vrea să fie sigur de ora la care va pleca, fără a trebui să aștepte, sau să vină la autogară cu mult timp înainte?

Prin soluția oferită de Autogari.RO chiar și o firmă de dimensiuni mici capătă expunere ridicată pe traseul/traseele deținute.

Și să nu uităm… Astăzi, se vorbește tot mai mult despre iminenta liberalizare a pieței. O relație directă cu potențialii călători devine vitală. Iar telefonul mobil al călătorului reprezintă cheia – acolo trebuie să fie oferite informațiile, rezervat biletul și realizată plata.

Informațiile statistice sunt grăitoare. Autogari.RO, platforma nr. 1 în informarea călătorilor, a înregistrat anul trecut peste 22 de milioane de căutări. Și nu mai puțin de 93% dintre acestea s-au realizat de pe telefonul mobil.

Căutări de curse pe platforma Autogari.RO

  • Anul 2019 – 288.695 căutări.
  • Anul 2020 – 7.617.219 căutări.
  • Anul 2021 – 701.649 căutări.

93% dintre căutări au fost realizate de pe telefonul mobil.

Vârsta și sexul persoanelor care caută curse:

  • 18-24 ani 27,5%
  • 25-34 ani 33,5%
  • 35-44 ani 15,5%
  • 45-54 ani 12,5%
  • 55-64 ani 5,5%
  • 65+ ani 5,5%
  • 54,15% sunt bărbați
  • 45,85% sunt femei.

Instrumentele dezvoltate de Autogari.RO și puse la dispoziția operatorului de transport permit acestuia să își configureze singur traseele și locurile disponibile. Totul în timp real!

Astfel, firma de transport va putea vinde bilete online utilizând platforma REZMax, personalizată pentru fiecare tip de transport (intern, internațional și charter). În plus, poate fi accesată și aplicația REZMax Șofer – pentru telefoane android, integrată cu casele de marcat (Datecs, Daisy și Tremol).

Sistemul REZMax Șofer permite șoferilor să vadă, în timp real, diagrama de călători și să vândă bilete de pe telefonul mobil sau tabletă.

În concluzie, orice companie de transport, veche sau nouă în piață, are acces la o platformă digitală competentă în 2 ore de la activarea colaborării cu Autogari.RO .

Date contact:

Telefon: 0740.341.136

Email: parteneri@autogari.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.