DKV Euro Service, unul dintre cei mai mari furnizori independenți de carduri de combustibil din Europa și unul dintre liderii pieței din România, a finalizat anul 2015 cu rezultate financiare peste cele estimate. Compania se va concentra în continuare pe dezvoltarea serviciilor şi a rețelei de parteneri.
Cifra de afaceri a DKV s-a ridicat la 194 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere cu 11% față de anul precedent. În comparație cu 2014, baza de clienți pentru România a companiei a înregistrat o creștere de 29 de procente.
Expansiunea continuă
Pentru acest an, DKV Euro Service şi-a propus ca obiectiv să atingă o cotă de piaţă de 9% din segmentul de transport rutier internaţional şi o cifră de afaceri de 215 milioane de euro. Tot pentru 2016, compania intenţionează să-şi dezvolte baza de clienţi cu 15-20%. DKV pune la dispoziţia clienţilor una dintre cele mai mari reţele cu staţii de carburanţi şi parteneri de servicii din Europa, cu peste 60.000 de puncte de acceptanță, în 42 de țări europene.
În România, clienţii DKV pot beneficia de o rețea locală largă, de peste 700 de stații (LUKOIL, MOL, OMV / Petrom, Oscar Downstream, Gazprom, Socar, Smart Diesel sau Aral). Pentru a veni în întâmpinarea partenerilor săi, o dată cu introducerea noului sistem de taxare pe bază de sateliţi în Belgia, de la 1 aprilie, DKV a preluat în întregime procesul de înregistrare online a firmei şi a fiecărui vehicul în parte, precum şi de comandă a aparatelor de la operatorul Satellic.
DKV în Europa
DKV oferă o gamă de servicii la nivel european pentru optimizarea costurilor şi managementul flotei rutiere, de la posibilitatea alimentării fără numerar, în zeci de puncte de acceptanţă, până la plata taxelor de drum, tuneluri, feriboturi, poduri, sau la obţinerea unui plus de lichidităţi prin recuperarea TVA şi a accizelor aferente cheltuielilor din ţările de destinaţie din Europa. În 2015, DKV MOBILITY SERVICES GROUP a obținut o cifră de afaceri de 5,8 miliarde de euro, fiind prezentă în 42 de ţări.
În prezent, peste 2,5 milioane de carduri DKV şi unități de bord pentru taxe de drum sunt folosite de peste 120.000 de clienţi. În 2015, DKV Card a fost numit pentru a 11-a oară cel mai bun brand la categoria „carduri de alimentare și servicii”. De aproximativ 80 de ani, DKV Euro Service este unul din liderii pieței de servicii din domeniile logistică şi transporturi. În 60.000 de puncte de acceptanţă ale partenerilor multibrand, DKV oferă de la servicii de alimentare fără numerar, în baza cardului, la servicii de taxe de drum și recuperarea TVA.
Robert Vass, Country Manager România și Ungaria DKV Euro Service: „Anul 2015 a fost pentru DKV Mobility Services Group (care include DKV Euro Service) cel mai bun din istoria de 80 de ani a companiei. O parte din această reuşită se datorează şi operaţiunilor noastre din România. De şase ani, de când suntem prezenţi aici, am câştigat constant cotă de piaţă şi am devenit unul dintre lideri. Şi anul acesta, DKV se va concentra pe dezvoltarea serviciilor şi a rețelei de parteneri locali, pentru a valorifica tendinţa pozitivă pe care o observăm. Piaţa este în creștere şi, o dată cu expansiunea industriei de transport, vine creșterea nevoilor de mobilitate pentru transportatori, iar DKV poate oferi soluții eficiente pentru alimentare, taxe, rambursarea taxelor, servicii on-line și de întreținere, precum și asistență rutieră. Pentru transportatori, alegerea rutei are o importanţă crescută; de aceea, am dezvoltat pentru clienţii noştri instrumente on–line care să îi ajute în acest sens şi să le permită optimizarea parcului auto. DKV Maps îi ajută să identifice uşor destinaţiile din Europa şi să calculeze taxele de drum, iar, cu aplicaţia noastră disponibilă pentru smartphone, clienţii pot primi în timp real informaţii despre starea traficului, pot apela cel mai apropiat Call Center în situaţii de urgentă şi îşi pot salva rutele preferate.”
Alexandru STOIAN
alexandru.stoian@ziuacargo.ro