DPD îşi consolidează poziţia şi schimbă strategia

DPD România, parte a grupului DPD, a livrat anul trecut 4,8 milioane de colete, cu 27% mai mult decât în 2013. Creşterea volumelor s-a datorat în principal comerţului online şi a fost în linie cu evoluţia cifrei de afaceri şi a profitului.

Pentru DPD, 2014 a însemnat confirmarea trendului de creştere din anii anteriori, afacerile companiei situându-se anul trecut la o valoare de 75,5 milioane lei, cu 14% mai mult decât în 2013. De asemenea, DPD a înregistrat în 2014 profit de 3,7 milioane lei, în creştere cu 27% faţă de 2013, principalele motoare de dezvoltare din 2014 fiind noi servicii dedicate clienţilor B2C, soluţiile logistice integrate, comerţul online şi majorarea portofoliului de clienţi internaţionali care au optat pentru serviciile pe care DPD le oferă în România.

La acestea se adaugă siguranţa operaţională şi financiară oferită de grupul DPD clienţilor săi, anul trecut înregistrându-se rezultate foarte bune atât pe segmentul B2B, cât şi B2C, cel din urmă reprezentând o pondere de 50% din business-ul companiei.

Pentru 2015, DPD estimează afaceri de peste 100 milioane lei, în creştere cu peste 30% faţă de 2014. Obiectivele ambiţioase sunt susţinute de planul investiţional în valoare de 15 milioane de euro, demarat în 2014, care setează ca ţintă pentru 2020 poziţia de lider pe piaţa de curierat în zona Balcanilor.

Din punct de vedere al serviciilor, vom avea parte de două semnături proprii DPDgroup, anume Pickup, care devine brandul DPDgroup pentru sediile de colectare şi predare colete în întreaga Europă, oferind clienţilor acces la peste 16.000 de sedii, şi Predict 1H, un serviciu interactiv de livrare, extins în peste 20 ţări, care va oferi clienţilor un mesaj de notificare cu o fereastră de livrare de o oră. Predict 1H oferă clienţilor şi posibilitatea schimbării orei şi adresei de livrare.

O imagine nouă

În cadrul evenimentului, a fost anunţat şi noul nume pentru DPD în Europa, anume DPDgroup. Acesta nu vine singur, ci şi cu o nouă strategie de poziţionare şi comunicare cu partenerii şi clienţii săi. DPDgroup abordează un nou logo cu o identitate vizuală dinamică şi simplă în acelaşi timp, prin care transmite atributele brandului: siguranţă, apropiere de client, profesionalism şi încredere. DPDgroup se identifică, de astăzi, sub noul slogan: DPD – your delivery experts.

Lucian Aldescu, CEO DPD România

Lucian Aldescu, CEO DPD România:

„2014 a reprezentat un an cheie pentru dezvoltarea DPD la nivelul regiunii balcanice şi un start bun pentru următorii 5 ani, în care DPD România urmează să joace un rol important în această regiune. Creşterile înregistrate anul trecut la nivel de venituri, volume şi profit se datorează în primul rând sprijinului şi suportului grupului DPD. Aceste rezultate nu sunt întâmplătoare, ele reprezintă investiţiile susţinute din ultimii ani, dar şi munca întregii echipe DPD România, de la echipa de management până la curierii din teren. Toate acestea s-au concretizat în ceea ce reprezintă DPD astăzi: o companie puternică, o echipă unită şi rezultate foarte bune. Anul 2014 mă face să fiu încrezător în atingerea obiectivelor şi viziunii GeoPost în regiune.Vom continua să inovăm şi să creăm servicii cât mai convenabile şi flexibile pentru clienţi, devenind astfel parteneri de încredere ai acestora.“

Alexandru STOIAN

alexandru.stoian@ziuacargo.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.