Formula – Calitate fără compromisuri

Marca asociată Pirelli se remarcă prin inovaţie şi abordează nevoia de a reduce costurile, fără compromisuri în ceea ce priveşte siguranţa. Rezultatul? Anvelope produse pe baza unor noi tehnologii, care scad costurile de producţie fără a sacrifica fiabilitatea. Mai mult, sunt ideale pentru procesul de reşapare.

În doar câteva săptămâni, cele mai recente modele care vor completa gama de anvelope Formula vor fi disponibile pe piaţă. Lansarea acestei mărci inovatoare, asociată Pirelli, a durat doar câteva luni şi marchează un punct de cotitură semnificativ în strategia companiei. „Piaţa cere produse dintr-un segment de preţ mai scăzut, care însa nu fac niciun compromis de calitate sau performanţă – ele devin surse de economisire, prin prisma indicatorilor de rezistenţă la rulare şi consum de combustibil, dar oferind şi siguranţă în frânarea pe umed”, explică Leticia Andrioli Thiodoro şi Stefano Caforio, inginerii responsabili pentru dezvoltarea acestei linii.

Pirelli a ales să proiecteze o linie specifică de produse, care se concentrează pe valoare la un preţ accesibil, pentru a completa oferta companiei fără a face compromisuri care să nu urmeze filosofia companiei. „Am decis să construim un produs mai uşor şi mai versatil, bazat pe materiale de ultimă generaţie, precum compuşii cu conţinut ridicat de dioxid de siliciu şi care oferă niveluri ridicate de performanţă în ceea ce priveşte kilometrajul”, explică inginerii. „Am folosit tehnologia Pirelli de ultimă generaţie, precum stratul dublu, dar în special structura brevetată Bigiro Slim a centurii, care, mulţumită protecţiei oferite de ultima centură de tip zero grade, are un rol cheie în protecţia structurii anvelopelor înainte şi după reşapare. Utilizarea acestor tehnologii Pirelli şi a compuşilor de mare performanţă ai benzii de rulare ne-au dat posibilitatea să producem o anvelopă mai uşoară, mai eficientă, care aduce valoare sporită la un preţ accesibil, asigurând atât performanţă ridicată, cât şi un nivel excelent de siguranţă. Toate anvelopele din această linie nouă sunt conforme cu standardele Green Label din gama premium, unele dimensiuni chiar atingând performanţele celorlalte linii de produse. Noua gamă Formula a trecut cu succes cele mai stricte teste interne, primind aceeaşi garanţie oferită tuturor anvelopelor proiectate şi certificate de Pirelli.”

Ofertă diversificată

Formula a fost proiectată pentru distanţe medii şi lungi, îmbinând versatilitatea, performanţa, durabilitatea şi eficienta costului într-un singur produs. Anvelopele sunt disponibile pentru axa de direcţie, tracţiune şi semiremorcă. Gama conţine şase dimensiuni pentru două tipuri diferite de jantă: 17.5 şi 22.5 inch. Anvelopele Formula pentru axa de direcţie se remarcă prin patru canale longitudinale drepte, pentru a asigura control, precizie şi siguranţă, chiar şi în condiţii critice. Lamelarea densă prezentă pe întreaga circumferinţă a nervurilor benzii de rulare ajută la prevenirea uzurii neuniforme şi la menţinerea proprietăţilor pe întreaga durată de viaţă a anvelopei. Lamelarea optimizată şi geometria benzii de rulare ajută la scăderea distanţei de frânare şi îmbunătăţesc aderenţa laterală. Anvelopele Formula pentru axa de tracţiune au fost construite să aibă performanţe ridicate în toate condiţiile (de asemenea, includ marcajul M+S pentru iarnă). Profilul adânc al benzii de rulare asigură niveluri ridicate de tracţiune, iar configuraţia generală a acesteia îmbunătăţeşte aderenţa pe umezeală, reducând zgomotul şi optimizând aderenta în orice condiţii. Anvelopele Formula pentru semiremorci conţin canale longitudinale în zig-zag, care îmbunătăţesc aderenţa pe întreaga bandă de rulare şi oferă performanţă ridicată la frânare, chiar şi în condiţii de umezeală. Benzile de ranforsare asigură rezistenţă sporită la impactul lateral.

Aici nu vor exista războaie pe preţuri!

„Lansarea noii linii nu se va concentra pe cost, ci pe totalitatea serviciilor incluse în pachetul complet”, explică Marco Solari

Cum va fi poziţionată şi promovată Formula?

Clarificăm din start faptul că nu vom concentra lansarea produsului în jurul preţului”, spune Marco Solari, directorul de vânzări pentru Europa, MEA şi APAC al diviziei Pirelli Tyre Truck. „Asta ar fi o greşeală, cu atât mai mult cu cât intrăm într-un segment nou pentru noi. Vom dezvolta o gamă completă de servicii rezervată pentru clienţi”. Cu alte cuvinte, acesta este atuul anvelopei şi Pirelli nu va „compromite” această valoare prin războaie pe preţ. „Ne-am angajat să subliniem continuitatea tehnologică dintre Pirelli şi Formula, lucru care poate fi înţeles din numele extrem de relevant şi sugestiv pe care l-am ales. Implicarea totală a inginerilor generează în mod natural nivelul ridicat de calitate, astfel încât o marcă secundară nu este un produs secundar. Acesta este un motiv suplimentar pentru care nu putem scădea preţul”, continuă Marco Solari. În contextul crizei actuale, este posibil ca o marcă precum Formula, care oferă valoare adăugată la un preţ accesibil, să preia din clienţii mărcilor premium? „Riscul de canibalizare este scăzut. Intenţia noastră pentru Formula este să complementeze restul ofertei şi să nu se suprapună cu oricare alt produs de-al nostru”, declară Marco Solari. „Provocarea constă în diferenţierea clară a produselor. Cei care au achiziţionat anvelope Pirelli o vor face în continuare, iar cu Formula vom atrage clienţi noi, prin valoarea adăugată pe care noi o considerăm imbatabilă”. În ceea ce priveşte preţul, linia Formula – care va fi comercializată iniţial în Italia şi Turcia, apoi Spania – este poziţionată la acelaşi nivel cu mărcile secundare ale competiţiei. „Pentru că bătălia va fi câştigată prin calitate!”, afirmă Solari.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.