FORT are o noua conducere

2

Doru Marian Crac a fost ales presedinte al Federatiei Operatorilor Romani de Transport cu ocazia Adunarii Generale a asociatiei din perioada 23-25 noiembrie. El l-a inlocuit pe Augustin Hagiu, care va ocupa probabil o functie executiva.

Noua conducere FORT, formata dintr-un presedinte si 10 vicepresedinti, isi propune in urmatorii patru ani intarirea organizatiei patronale, obtinerea reprezentativitatii sectoriale, punerea la punct a legislatiei nationale in toate domeniile de reprezentare si atragerea fondurilor europene pentru formarea profesionala a angajatilor din domeniu. Responsabilitatea executiva va reveni, conform noilor modificari statutare, secretarului general, directorului executiv, biroului de presa si personalului administrativ. „Am reusit sa modificam statutul tinand cont de dezvoltarea teritoriala a federatiei, pentru a ne flexibiliza hotararile si a favoriza un transfer mai bun al informatiilor din teritoriu. Este motivul pentru care avem 6 vicepresedinti care vor reprezenta euroregiunile in care este impartita Romania“, ne-a declarat Doru Marian Crac, precizand ca, in primele 7 luni de la preluarea functiilor, noii lideri FORT se vor axa asupra transportului de marfa. „Cu ajutorul vechiului si al noului vicepresedinte pe sectiunea marfa, vom incerca sa culegem dorintele si problemele pe care le au transportatorii si sa incercam sa le rezolvam. Urmatorul pas, revenind la transportul de persoane, este ca toti cei care gandesc corect si sunt principiali sa se reuneasca si sa decida viitorul transportului de persoane. Oamenii de afaceri trebuie sa stie cu cinci ani inainte care este viitorul acestui tip de transport, daca se va merge pe varianta liberalizarii sau a concesionarii“, a mai aratat noul presedinte FORT.

Schimbare de prioritati

„Eu am vrut inca din 2010 sa renunt la functia de presedinte al FORT, dar membrii si Adunarea Generala au reusit sa ma convinga sa raman pentru inca doi ani, ceea ce a fost pozitiv tinand cont ca, in aceasta perioada, lucrurile au luat o mare amploare in ceea ce priveste intarirea patronatului si a dezvoltarii teritoriale“, ne-a declarat Augustin Hagiu. In opinia sa, singura solutie pentru rezolvarea problemelor carausilor si ale celorlalte companii din zona de transport o reprezinta o manifestare foarte expresiva, publica, radicala, care sa determine schimbari radicale. „Este nevoie de proteste de forta, puternice, care pot merge pana la oprirea totala a activitatii, care sa ajute publicul si autoritatile sa isi dea seama ce inseamna transportul in Romania“, a completat el. In cazul in care va avea o functie executiva, Augustin Hagiu va pune in aplicare hotararile Consiliului Director FORT. Deocamdata isi pastreaza functia de presedinte al CNR. „Sper ca in 2013 si CNR sa isi gaseasca un alt lider. Vreau sa intru intr-o zona strict executiva, unde sa-mi dovedesc calitatile profesionale dobandite dinainte sa ajung presedinte al FORT. Am mare incredere in noua conducere FORT“, a concluzionat Augustin Hagiu.

Noul consiliu director

– Presedinte – Doru Marian Crac

– 10 vicepresedinti (dintre care 4 responsabili pe regiuni profesionale si 6 pe zone ale tarii):

– Transport marfa intern si international si activitati conexe – Constantin Oprea

– Transport de pasageri intern si international si activitati desfasurate de autogari – Sorin Amarinei

– Formare profesionala in domeniul transporturilor rutiere – Sandor Gabor

– Transport in regim de taxi si inchiriere – Mihai Ghisa

– Euroregiunea I – Vasile Toma

– Euroregiunea II – Lucian Costin

– Euroregiunea III, VIII – Cristian Lazarescu

– Euroregiunea IV, V – Cristian Ionescu

– Euroregiunea VI – Liviu Jisa

– Euroregiunea VII – Orban Laszlo

Augustin Hagiu:

Pentru mine este o predare de stafeta lejera, pentru ca domnul Crac era deja presedinte interimar. Am siguranta ca Federatia este pe maini bune.“

Doru Marian Crac:

Multumesc membrilor FORT pentru increderea acordata noului Consiliu Director. Nu in ultimul rand, trebuie sa ii multumesc lui Augustin Hagiu pentru constructia pe care o reprezinta federatia, al carei artizan este.“

Meda BORCESCU

meda.borcescu@ziuacargo.ro

2 COMENTARII

  1. Ceea ce am sa spun stiu ca anu are legatura cu ceea ce dezvoltati aici ca subiect insa, pentru ca nu am avut unde sa-i transmit acest mesaj Dl. Hagiu Constantin (presedinte Fort) refiritot la o stire actuala legata de accidentul de autocat din Muntenegru!!! Bun…dinsul bate campii cum ca atestatul de sofer profesionist ar fi problema dar si alte aspecte…Pai tata prin anii 70 batea Europa cu tirul din Franta, pana in Afganistan cu toata Turcia sau toata Rusia pana la Vladivostok si nu avea nevoie de atestat…erau cei mai tari soferi..Acum pentru o suma ce “vezi Doamne ATESTAT de transport marfa , fara el nu poti conduce un tir sau un autocar! Dar ca se dau permise pe ochi frumosi si sa nu se mai face poligon ori traseu de noapte asta nu se spune!!!!! Cum se tolereaza cu un Domn Hagiu Constantin sa faca declaratii la TV fara o experienta cat de cat in domeniu???

    • Bine Domnule Experimentat. In 1970 cam care erau valorile de trafic? Se vede ca motivul principal pentru carnagiul de pe sosele este falsa impresie ca detinem adevarul absolut. Prefer sa “bat campii” decat sa ma dau destept si atotstiitor ca Dumneavoastra. Legat de experienta…nu am ce comenta. Macar la experienta cu limba materna cred ca sunt un pic mai “fericit”. Cu ceva stima pentru interesul dumneavoastra de a refuza sa cugetati serios. A.Hagiu

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.