Specializată pe ruta România – Grecia, compania Lilian Express a reușit, în cei 20 de ani de activitate, să își fidelizeze clienții, îmbunătățind continuu calitatea serviciilor oferite.
Compania deține, în prezent, un sediu nou, ce oferă și facilitățile de autogară, o flotă modernă de 24 de autocare Setra, Mercedes-Benz, Neoplan și Bova și 10 microbuze, iar în plan teritorial a dezvoltat continuu agenții, deținând o rețea în 19 orașe din România și Grecia.
Clientul – principalul barometru
Dezvoltarea continuă a parcului auto prin achiziționarea autocarelor de ultimă generație, investiția în noua autogară, modernizarea agențiilor din țară și din Grecia, pentru a oferi un grad cât mai ridicat de confort călătorilor au reprezentat preocupări constante ale conducerii firmei, iar rezultatele nu au întârziat să apară, Lilian Express înregistrând o creștere constantă a activității.
Astăzi, firma oferă un sistem de coletărie, închirieri de autocare și microbuze, precum și posibilitatea pentru călători de a-și procura bilete online.
Informarea clienților reprezintă o preocupare importantă iar acest lucru se realizează atât prin metode clasice (materiale publicitare) cât și online, acest canal de comunicare fiind în plină dezvoltare (obiectivul pe termen lung este de a crea posibilitatea clienților să beneficieze de aplicații online și, ulterior, de o platformă care să înglobeze întreaga gamă de servicii oferite).
Creșterea calității serviciilor a devenit cu atât mai importantă cu cât Lilian Express a dezvoltat un nou produs – călătoriile business.
Costuri sub control
În ceea ce privește gestionarea costurilor, Lilian Express a implementat un soft care îi permite să vizualizeze costurile pe numărul de kilometri parcurși, planificarea și organizarea curselor, personalul disponibil, foile de parcurs, reviziile, reparațiile, alimentarea cu combustibil etc.
Analizarea acestor date la intervale de timp bine stabilite oferă posibilitatea îmbunătățirii activității generale a societății și, totodată, anticiparea bugetelor de venituri și cheltuieli.
Pentru viitor, Lilian Express își propune continuarea investițiilor în parcul auto, dezvoltarea rețelei de agenții și, nu în ultimul rând, investirea în formarea și perfecționarea personalului. De asemenea, realizarea propriului service și organizarea unei rețele de intervenție pe traseu capabilă să funcționeze 24/24 ore se numără printre planurile companiei.
Fidelizarea clienților și oferirea de servicii de calitate reprezintă direcțiile principale ale companiei Lilian Express, iar investițiile permanente în flotă sunt elocvente în acest sens. Numai în ultima jumătate a anului 2015 au fost achiziționate 3 autocare Mercedes-Benz Travego, iar vârsta medie a flotei nu depășește 3 ani.
Radu BORCESCU
radu.borcescu@ziuacargo.ro