Noile dimensiuni de anvelope de iarna Continental pentru autoutilitare – Pregatiti pentru orice

Incepand cu ultimele ierni aspre si datorita introducerii in Germania a obligativitatii anvelopelor de iarna, Continental anunta ca a crescut cererea pentru anvelope de iarna pentru camioane. Gratie designului de profil amanuntit studiat si amestecului pentru suprafata de rulare conceput special pentru utilizarea in sezonul rece, anvelopele moderne de iarna nu sunt cu nimic mai prejos profilelor de vara. Continental completeaza generatia de anvelope de iarna Scandinavia 2, introdusa cu deosebit succes anul trecut, cu cinci dimensiuni noi.

In semestrele de iarna aspra ale ultimilor ani, anvelopele de iarna Continental Scan­di­navia pentru auto­trac­toa­re, remorci si trailere au do­vedit ca tractiunea optima si va­lorile economice masurate pen­tru consumul de carburant nu tre­buie sa fie in opozitie. Cu o geo­me­trie a profilului deosebit de com­pact configurata si cu un ames­tec al suprafetei de rulare nou, mai moale, cu efect de micro­dan­turare, anvelopele perfor­man­te de iarna ale noii generatii Scan­di­navia 2 contribuie la cresterea sigurantei pe sosele in timp de iarna.

Pentru viitorul sezon de iarna, oferta familiei de anvelope Scan­di­navia deja prezentate se extinde cu cinci dimensiuni noi. Echiparea puntii de directie a camioanelor este completata de noile dimen­siuni 315/70 R 22.5 XL, 315/60 R 22.5 XL si 355/50 R 22.5 XL. Noile profile de iarna cu variantele special concepute tin seama de greutatea in crestere a viitoarelor motoare EURO VI cu forta portan­ta marita pe puntea din fata.

Astfel, de exemplu, noul Conti­nen­tal HSW2 Scandinavia de for­mat 355/50 R.22.5 XL poate fi folosit pentru sarcini pe punte de pana la 8 tone. Cele trei variante XL sunt completate cu ambele anve­lo­pe de diametru redus pen­tru puntea motoare de dimen­siu­nile 295/60 R 22.5 si 315/60 R 22.5.

Toate anvelopele pentru pun­tea de directie din generatia Scan­di­navia 2 poseda un design inteligent de profil, care, prin mul­titudinea de canale longitudinale, canale transversale si lamele, rea­li­zeaza un contact optim cu caro­sabilul pe diversele imbracaminti ale acestuia.

Cu profilul pronuntat intrerupt al anvelopei, se creeaza nenu­ma­ra­te muchii de atac pentru sta­bilitatea in curbe si aderenta pe ca­rosabil alunecos. Amestecul moale al suprafetei de rulare conceput pentru noile anvelope de iarna adera deosebit de bine pe gheata si zapada batatorita. Cu nervura lata a umarului, anve­lo­pa de iarna se opune fortelor trans­versale care apar in curbe.

Pe durata exploatarii, noul Con­tinental Scandinavia isi schim­ba forma datorita configuratiei profilelor sale pentru doua faze. Pe durata exploatarii de iarna, an­ve­lopa de iarna Scandinavia pre­zin­ta un maxim de muchii de atac si cea mai mare aderenta posibila. Pe masura ce se uzeaza, aspectul pro­filului se modifica in profil de an­velopa de vara datorita con­ti­nu­tului substantial marit de cau­ciuc, care se reflecta pozitiv in sta­bilitatea de deplasare si con­sum.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.