Incepand cu ultimele ierni aspre si datorita introducerii in Germania a obligativitatii anvelopelor de iarna, Continental anunta ca a crescut cererea pentru anvelope de iarna pentru camioane. Gratie designului de profil amanuntit studiat si amestecului pentru suprafata de rulare conceput special pentru utilizarea in sezonul rece, anvelopele moderne de iarna nu sunt cu nimic mai prejos profilelor de vara. Continental completeaza generatia de anvelope de iarna Scandinavia 2, introdusa cu deosebit succes anul trecut, cu cinci dimensiuni noi.
In semestrele de iarna aspra ale ultimilor ani, anvelopele de iarna Continental Scandinavia pentru autotractoare, remorci si trailere au dovedit ca tractiunea optima si valorile economice masurate pentru consumul de carburant nu trebuie sa fie in opozitie. Cu o geometrie a profilului deosebit de compact configurata si cu un amestec al suprafetei de rulare nou, mai moale, cu efect de microdanturare, anvelopele performante de iarna ale noii generatii Scandinavia 2 contribuie la cresterea sigurantei pe sosele in timp de iarna.
Pentru viitorul sezon de iarna, oferta familiei de anvelope Scandinavia deja prezentate se extinde cu cinci dimensiuni noi. Echiparea puntii de directie a camioanelor este completata de noile dimensiuni 315/70 R 22.5 XL, 315/60 R 22.5 XL si 355/50 R 22.5 XL. Noile profile de iarna cu variantele special concepute tin seama de greutatea in crestere a viitoarelor motoare EURO VI cu forta portanta marita pe puntea din fata.
Astfel, de exemplu, noul Continental HSW2 Scandinavia de format 355/50 R.22.5 XL poate fi folosit pentru sarcini pe punte de pana la 8 tone. Cele trei variante XL sunt completate cu ambele anvelope de diametru redus pentru puntea motoare de dimensiunile 295/60 R 22.5 si 315/60 R 22.5.
Toate anvelopele pentru puntea de directie din generatia Scandinavia 2 poseda un design inteligent de profil, care, prin multitudinea de canale longitudinale, canale transversale si lamele, realizeaza un contact optim cu carosabilul pe diversele imbracaminti ale acestuia.
Cu profilul pronuntat intrerupt al anvelopei, se creeaza nenumarate muchii de atac pentru stabilitatea in curbe si aderenta pe carosabil alunecos. Amestecul moale al suprafetei de rulare conceput pentru noile anvelope de iarna adera deosebit de bine pe gheata si zapada batatorita. Cu nervura lata a umarului, anvelopa de iarna se opune fortelor transversale care apar in curbe.
Pe durata exploatarii, noul Continental Scandinavia isi schimba forma datorita configuratiei profilelor sale pentru doua faze. Pe durata exploatarii de iarna, anvelopa de iarna Scandinavia prezinta un maxim de muchii de atac si cea mai mare aderenta posibila. Pe masura ce se uzeaza, aspectul profilului se modifica in profil de anvelopa de vara datorita continutului substantial marit de cauciuc, care se reflecta pozitiv in stabilitatea de deplasare si consum.