Compania piteșteană Dolo Trans Olimp își continuă politica de investiții inaugurând, în luna septembrie, un nou sediu.
Așa cum ne-a obișnuit în cei cinci ani de activitate, DTO a rămas fidelă principiilor sale – nou, sobru, funcțional. Păstrând culorile flotei, negru și alb, noul sediu a fost proiectat pentru a oferi condiții ideale unei firme de transport cu 300 de camioane. Și nu discutăm doar de birouri în sine, ci și de amplasarea acestora astfel încât să optimizeze fluxurile obișnuite pentru o companie de transport – oameni și documente.
Practic, sediul reprezintă ultima investiție majoră, ce încheie primii cinci ani de existență ai DTO, caracterizați printr-o dezvoltare fulminantă.
Astăzi, DTO operează peste 250 de camioane, în primăvara anului viitor urmând să depășească 300.
Dezvoltare fulminantă
Evoluția cifrei de afaceri este, poate, cel mai bun indicator pentru evoluția spectaculoasă a companiei. De la puțin peste 6 milioane de lei în 2012 (primul an complet de activitate), la peste 55 de milioane lei anul trecut.
Iar 2016 aduce un nou salt spectaculos, în condițiile în care doar în primul semestru cifra de afaceri a depășit 70 de milioane lei. Profitul crește la rândul lui, de la 2.319.361 lei în 2015, la peste 3 milioane în prima jumătate a acestui an.
Acesta este în primul rând rodul investițiilor în flotă, peste 10 milioane euro fiind alocați numai în 2015 în camioane.
Amintim, de asemenea, faptul că DTO deține și propriul service, ce oferă servicii complete, inclusiv vulcanizare, parcare supravegheată, vopsitorie și spălătorie. Acesta deservește în special vehicule aparținând altor firme de transport, în condițiile în care flota DTO are o vârstă medie de doar doi ani.
La capitolul investiții în instrumente performante, care să asigure calitatea serviciilor de transport și un control bun asupra costurilor, merită să amintim achiziția recentă a unui ERP și utilizarea pentru toată flota a sistemului FleetBoard, binecunoscutul FMS dezvoltat de Mercedes-Benz.
În plus, DTO pune accent pe pregătirea personalului, iar șoferii beneficiază constant de cursuri. De altfel, anul trecut doi dintre șoferii companiei s-au aflat pe podiumul concursului internațional FleetBoard Drivers’ League.
Noul sediu a însemnat o investiție de peste 13 milioane de lei.
Radu BORCESCU
radu.borcescu@ziuacargo.ro