Pirelli – Linia G:01 – Pur şi simplu indestructibilă

Pentru vehicule care circulă atât pe şosea, cât şi în condiţii de şantier, Pirelli a creat anvelopele G:01, ce oferă o înaltă durabilitate şi rezistenţă la tăiere.

Cine spune că o anvelopă nu poate excela atât în condiţii de şantier cât şi pe şosea? Pirelli a reuşit acest lucru prin noua serie care rezistă solicitărilor tipice pentru drumurile neasfaltate, dar permite şi reducerea costurilor. Un produs inovator, protejat prin două brevete. Când un camion este folosit pe acelaşi tip de drum, alegerea anvelopei potrivite este una simplă. Silenţiozitatea, rezistenţa redusă la rulare şi, preferabil, greutatea redusă a anvelopelor sunt caracteristici întâlnite cu precădere la anvelopele pentru trafic internaţional. Durabilitatea, rezistenţa la tăiere sau perforare şi aderenţa excelentă pe suprafeţele alunecoase caracterizează anvelopele utilizate pe drumurile neasfaltate. Perfect, însă când un camion este utilizat în condiţii de şantier după ce a efectuat un transport pe o distanţă considerabilă pe un drum asfaltat, ce anvelopă trebuie folosită în acest caz? Sunteţi forţaţi să faceţi compromisuri? Nu neapărat. Doar aveţi nevoie de anvelopele potrivite. Aveţi nevoie de anvelopele Pirelli din seria G:01.

Pirelli revoluţionează aplicaţia mixtă şosea/şantier

Într-adevăr, profilurile FG:01 destinate axei viratoare şi TG:01 destinate axei motrice au o rezistenţă mare la agresiune (cu 25% mai mare în comparaţie cu generaţia precedentă) şi o aderenţă excelentă în orice condiţii. Aceste caracteristici le recomandă ca fiind alegerea ideală pentru vehiculele de şantier. Însă, în acelaşi timp, sunt durabile şi silenţioase atunci când se rulează pe şosea. În comparaţie cu generaţia precedentă, acestea parcurg o distanţă mai mare cu 25% pe asfalt şi au o capacitate de reşapare îmbunătăţită cu 10%.

Siguranţă garantată

Prin combinarea tuturor acestor caracteristici, se reuşeşte creşterea eficienţei, dar şi a siguranţei, diminuând impactul asupra mediului inconjurător. Aceste performanţe au fost obţinute prin implementarea ultimei generaţii a structurii de tip SATT™ şi a celor două brevete obţinute special pentru profilul anvelopei TG:01, ce beneficiază de elemente ce protejează anvelopa la rularea în condiţii de şantier şi nu permit pătrunderea pietrelor în banda de rulare. Adiţional, sunt utilizate blocuri cu muchii profilate în trepte ce permit eliminarea materialelor nedorite şi cresc aderenţa. Însă dezvoltarea şi inovaţiile nu se limitează doar la cele menţionate anterior. Banda de rulare este formată din două tipuri diferite de amestec. Amestecul de cauciuc utilizat la exterior asigură o rezistenţă mai mare la zgâriere, o durabilitate superioară, uniformizarea uzurii benzii de rulare şi aderenţa atât pe suprafeţele uscate, cât şi pe cele ude. Amestecul de cauciuc utilizat la interior permite o rezistenţă redusă la rulare, îmbunătăţeşte integritatea anvelopei şi are o durată extinsă de exploatare.

Ambele tipuri de amestec de cauciuc beneficiază de o concentraţie ridicată de dioxid de siliciu şi au fost dezvoltate pentru a permite scăderea temperaturii anvelopei, asigurând astfel creşterea durabilităţii.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.