Scania: Grija față de flotă

Cele mai bune flote au nevoie de cea mai bună grijă post-vânzare. De aceea, Scania a dezvoltat sistemul Fleet Care, pentru a oferi un acces rapid, ușor și de încredere la toate serviciile pe care le oferă, la experiența managerială și la cunoștințele tehnice care conduc la un timp maxim de utilizare și la un bun raport preț-calitate.

Este vorba despre un produs cuprinzător și flexibil de întreținere și management, care oferă analize financiare adiționale, pentru a vă ajuta să obțineți cea mai bună performanță de la flota dumneavoastră. Acesta este disponibil pentru toate mărcile și modelele de camioane, semiremorci, autobuze și autocare, vehicule de transport materiale periculoase sau destinate activității de construcții, fără limită de vârstă.

Suport total

Fleet Care oferă o acoperire de 100% a tuturor necesităților flotei dvs.:

  • organizarea tuturor inspecțiilor tehnice legale și a operațiunilor de întreținere, acestea fiind programate atunci când este cel mai convenabil pentru client;
  • monitorizarea și abordarea oricărui „derapaj” al serviciilor, pentru a vă oferi un statut în timp real. Scania aprobă și controlează reparațiile, pentru a se asigura că toate procedurile de garanție sau agreate cu clientul sunt respectate și beneficiază de relații solide cu furnizorii de componente, pentru a maximiza timpul de utilizare a camionului:
  • stocarea online a tuturor înregistrărilor de service și inspecție tehnică, pentru a putea fi consultate 24/7;
  • echipă dedicată care poate să se ocupe de reparațiile daunelor în cazul accidentelor;
  • serviciu de asistență rutieră – Scania Assistance – 24 h pe zi, 365 zile pe an; numai pentru vehiculele Scania, este disponibilă o acoperire MAX24; analiza imobilizărilor neplanificate, pentru identificarea și organizarea unor soluții preventive pe viitor;
  • contactul clientului cu o singură persoană – account manager – pentru toate aceste aspecte.

Consultanță pentru flotă

Consultanța pentru flotă oferită în cadrul Fleet Care evaluează vehiculele dvs. și extrage date detaliate, pentru optimizarea performanței:

  • Managerul de cont (account manager) va derula analize de date sistematice și în timp real, pentru identificarea riscurilor și costurilor.
  • Clientul primește calculații reale ale costurilor de operare, recomandări privind întreținerea preventivă și consiliere profesionistă pentru maximizarea timpului de utilizare, reducerea riscurilor și creșterea eficienței flotei.
  • Se organizează întâlniri periodice, în cadrul cărora managerul de cont lucrează împreună cu clientul, pentru a se asigura că acesta primește informația corectă pentru adoptarea deciziilor corecte.
  • Specialiștii Scania pot sprijini clientul în evaluarea eficienței flotei sale, în calculul costurilor reale de operare, în pregătirea pentru înlocuirea vehiculelor din flotă.
  • Pentru diverse bunuri cu vechime mare sau, este disponibilă o ofertă de tip „open book”, pentru mai multă flexibilitate.

Raportare KPI

Fleet Care poate pune la dispoziția clienților o gamă largă de date operaționale și financiare, programate conform indicatorilor de performanță stabiliți de către aceștia:

  • rapoarte financiare;
  • raportare VOR;
  • panou de comandă KPI;
  • analiză defecțiuni;
  • „derapaje” service;
  • optimizare distanțe parcurse;
  • analiză avarii;
  • analiză date MPG etc.

Scania One

În spatele fiecărei livrări se află o călătorie, iar Scania dorește să facă fiecare călătorie mai sigură, mai simplă și mai sustenabilă. Scania One, portalul digital pentru servicii conectate, care va fi lansat în cursul acestui an, transpune monitorizarea în timp real în eficiență, în viața de zi cu zi, adăugând un plus de controlabilitate și îmbunătățind profitabilitatea, toate cu un simplu clic.

Sistemul realizează acest lucru:

  • utilizând date recoltate în timp real, pentru a optimiza eficiența;
  • conectând clienții la avantajele ecosistemului digital;
  • reunind noi furnizori pentru a crea noi servicii;
  • combinând idei inovative și tehnologii intuitive.

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.