SCHMITZ CARGOBULL: Creșterea livrărilor cu 70%

Dacă, în 2020, Schmitz Cargobull a livrat în România 2.437 de semiremorci (prelate, basculabile și frigorifice), în 2021 cifra a urcat la 4.114 unități – o creștere de aproximativ 70%.

Astfel, Schmitz Cargobull a înregistrat, în România, în 2020, o cotă de piață de 39,5%, iar în 2021 a ajuns la 44,5%.

„Mare parte din creștere se datorează prelatelor. După un an slab, în 2020, când clienții au fost foarte precauți, în 2021 piața a recuperat perioada de stagnare. Și frigorificele au înregistrat creșteri. 2019 și 2020 au fost ani cu investiții reduse, pe acest segment. În 2021, s-a ajuns la nivelul firesc pentru nevoile pieței din România, cu un total de peste 280 de semiremorci frigorifice”, a explicat George Badea, regional product marketing manager Central Europe Schmitz Cargobull.

Creșteri importante se înregistrează și pe segmentul dedicat construcțiilor. „Nu a existat COVID-19 pentru basculante. Din 2015, se înregistrează creșteri de la an la an și ultimii doi ani nu au făcut excepție. În 2021, s-a înregistrat o creștere de 25% a pieței, în condițiile în care a fost un an agricol bun și construcțiile funcționează la capacitate ridicată. Livrările au fost, totuși, frânate, din lipsa tractoarelor, care au termene foarte lungi de livrare”, a completat George Badea.

Noile semiremorci EcoGeneration

În mod tradițional, Schmitz Cargobull nu este un producător de semiremorci standard. „Oferim clienților un vehicul cu eficiență ridicată, astăzi, dar care va fi bun de utilizat și în 2025 și va avea un preț de revânzare ridicat, în 2030 – un ciclu de viață de 10 ani. Schmitz Cargobull vinde produse premium, pregătite pentru orice”, a precizat George Badea.

Începând cu acest an, producătorul german propune transportatorilor utilizarea suprastructurilor de tip ECO. Practic, discutăm de dotarea semiremorcilor cu un sistem care permite modificarea formei în partea din spate, ajungând de la forma clasică dreptunghiulară, la una de lacrimă. Această opțiune se adresează în special încărcărilor parțiale și/sau retururilor pe gol. Un exemplu elocvent, care va beneficia din plin de această opțiune, îl reprezintă transportul rolelor de tablă.

Producătorul anunță reduceri importante de consum și implicit de emisii de CO2.

Sunt trei variante disponibile – EcoFIX, EcoFLEX și EcoVARIOS.

Schmitz Cargobull recomandă clienților utilizarea semiremorcilor cu două axe liftante, aspect care va avea un impact pozitiv asupra costurilor și va diminua uzurile neuniforme.

Power Curtain – prelată ranforsată

Este o semiremorcă cu prelată, fără scânduri laterale – prelata are inserții metalice. Oferă inclusiv certificat pentru transport anvelope, fiind mai sigură și mai ușor de utilizat pentru șoferi.

Toate semiremorcile cu prelată au, în dotarea standard, începând cu anul trecut, serviciul telematic TrailerConnect.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.