La începutul lunii mai, STILL România și-a aniversat zece ani de activitate în țara noastră. Pornind la drum într-un moment în care piața trecea printr-una dintre cele mai grave crize economice ale timpurilor moderne, compania a făcut față oricărei provocări, ajungând, în prezent, la 55 de angajați și la o cifră de afaceri de aproape 20 milioane RON. Iar acest lucru a fost posibil datorită unei echipe ambițioase, profesioniste și unite, o adevărată familie.
STILL România a ținut să sărbătorească acest eveniment alături de întreaga sa echipă, alături de reprezentanții Grupului STILL care au crezut în această idee și i-au oferit suportul încă de la începuturi și alături de clienții săi, fără de care o asemenea poveste de succes nu ar fi fost posibilă. Iar valorile care au stat la baza activității până acum și vor fi esențiale și de acum înainte sunt integritatea, colaborarea, curajul și aspirația spre excelență.
„Totul a început în Hamburg, în anul 2007, când Grupul STILL a luat decizia de a înființa subsidiara din România”, își amintește Cristian Dolinski, Managing Director STILL România.
A urmat, la începutul anului 2008, un proces de recrutare a unor oameni cu ambiții, care să caute valoare, iar Registrul Comerțului a confirmat certificatul de naștere al companiei noastre, pe data de 3 aprilie 2008. A fost un an interesant, un an de criză în România, dar noi am crescut, Grupul STILL dovedindu-și curajul de a face o investiție într-o perioadă dificilă în Europa”.
Directorul companiei a ținut să sublinieze faptul că, atunci când spunem STILL România, spunem „oameni”, care au dorințele lor, ambițiile lor, care se înverșunează, zi de zi, să învețe, oameni care se înverșunează, zi de zi, să creeze locuri de muncă.
„Pentru că, în final, asta facem la STILL România: creăm locuri de muncă pentru colegii noștri. Având aprecierea partenerilor noștri, având dovada că aducem valoare, creștem potențialul, portofoliul de echipamente și cel de clienți.” În acest context, Cristian Dolinski a dorit să le mulțumească în special celor 11 colegi care au sprijinit dezvoltarea acestei companii pe tot parcursul celor 10 ani, dar și întregii echipe de profesioniști, care formează o adevărată familie.
Trecut, prezent și viitor
Alături de echipa STILL România s-a aflat, cu ocazia aceste aniversări, Sören Siegler, director de service STILL Berlin și service manager din echipa de bază, care, în primele 6 luni de activitate în țara noastră, și-a oferit suportul pentru implementarea serviciilor și sistemelor constructorului german.
„Ne-a fost foarte clar că trebuia să creăm un serviciu care să se potrivească foarte bine clienților români, un serviciu adaptat specificului țării. Nu a fost vorba numai despre livrarea unor echipamente, ci și despre serviciile de reparații și mentenanță, în special managementul bateriilor. Acesta a fost un prim pas într-o nouă direcție. Dacă ar trebui să descriu echipa STILL România în câteva cuvinte, acestea ar fi Entuziasm, Zâmbet și Ambiția de a fi câștigători”, a declarat Sören Siegler.
O altă persoană apropiată care, în 2007-2008, a avut curajul și viziunea de a susține acest proiect este Frank Muller, vicepreședinte STILL pentru Europa de Est.
„În decursul timpului, pas cu pas, echipa STILL România e implementat standardul internațional STILL în această țară. Datorită acestei echipe, avem zone ale activității în care România a devenit un adevărat punct de reper, în ceea ce privește procesele, serviciile, managementul. Iar acest lucru este posibil doar în parteneriat cu clienții noștri. Pas cu pas, de-a lungul anilor, v-ați schimbat, v-ați adaptat, iar acesta este un aspect pe care îl găsesc caracteristic pentru această țară. Oamenii de aici doresc să se dezvolte și să realizeze mai mult, nu se mulțumesc doar cu succesele obținute până în prezent. Acest proces este parte a mentalității pozitive a aceste țări, pe care o apreciez foarte mult”, a dorit să sublinieze Frank Muller, în cadrul festivității aniversare STILL România – 10 ani.
Frank Muler, vicepreședinte STILL pentru Europa de Est: „Încotro ne îndreptăm? Cel mai important aspect al strategiei noastre este legat de satisfacția clienților, în legătură cu care ne dorim un feedback din partea dumneavoastră. Al doilea aspect esențial este legat de consolidarea mărcii pe care am creat-o, în urmă cu aproape 100 de ani, un sinonim al inovației, recunoscută pentru noi idei, produse și aplicații. Pentru a atinge aceste două obiective, trebuie să respectăm două principii: excelența serviciilor și competența soluțiilor – identificarea celor mai bune soluții pentru îmbunătățirea afacerii clienților. Ce înseamnă acest lucru pentru România? Următorul nivel pe care îl urmărim, iar piața se mișcă tot mai mult în această direcție, este cel reprezentat de aplicațiile avansate, TMS, track & trace, soluții combinând diferite produse și servicii. Având în vedere faptul că domeniul se află în dezvoltare, ambiția și obiectivul nostru este de a fi Numărul 1 pe piața de manipulare a materialelor în România.”
Cristian Dolinski, Managing Director STILL Romania: „Au trecut zece ani, urmează alți zeci de ani, în care vom continua să țintim spre excelență. Nu știu cum vor arăta următorii zece ani pentru STILL România, dar știu un singur lucru: că, astăzi, la împlinirea acestor zece ani minunați, vă promitem că vom continua să învățăm, să ne dezvoltăm, să facem mai bine, mai repede, mai frumos, cel mai bine, cel mai repede, cel mai frumos, dacă este cazul. Iar garanția acestei promisiuni este familia STILL.”
Raluca MIHĂILESCU
raluca.mihailescu@ziuacargo.ro