Toyota Material Handling Romania – Noi nu vindem stivuitoare. Noi oferim solutii integrate

Ce inseamna pentru afacerea dumneavoastra reducerea costurilor cu miscarea si stivuirea marfii? Care este echipamentul de stivuit cel mai potrivit pentru afacerea dumneavoastra? Cum scadeti costurile exploatarii? Chiar trebuie sa achizitionati echipamentul sau il puteti inchiria? Cum sa organizati cat mai eficient activitatea de manipulare a marfii? Acestea sunt doar cateva dintre intrebarile care si-au gasit raspunsul pe data de 9 decembrie, la sediul Toyota Material Handling Romania.

Din dorinta de a da actualilor si posibililor parteneri o perspectiva completa asupra strategiilor aplicabile in vederea reducerii costurilor de manipulare, Toyota Material Handling Romania a organizat un seminar pe aceasta tema, in cadrul evenimentului „Porti Deschise“, desfasurat pe 9 decembrie 2011.

Principalele mesaje comunicate au aratat ca alegerea corecta a echipamentului sau a serviciului este esentiala. „Configuratia sau numarul de echipamente solicitate de client nu este intotdeauna solutia optima pentru aplicatie“, a aratat directorul general al TMHRo, Daniel Preda. „Directorii nostri regionali sunt in primul rand consultanti pentru clienti, ajutandu-i pe acestia sa identifice solutia tehnica cu cel mai bun raport performanta/pret“.

Testul performantei

Participantii la eveniment au asistat si la demonstratii cu echipamentele. Pentru aplicatiile standard, au fost prezentate doua game de stivuitoare cu furci frontale: electrostivuitorul Toyota Traigo 48 si motostivuitorul Toyota Tonero.

Pentru operarea in depozite, au fost prezentate echipamente pentru culoare inguste din gama BT Vector, echipamente cu catarg retractabil din gama BT Reflex si transpalete electrice din gamele BT Levio si BT Staxio.

Specialistii companiei au aratat si avantajele oferite de tehnologiile Toyota. Printre acestea se numara Sistemul Activ de Stabilitate (SAS), sistemele de sesizare a prezentei operatorului si de imbunatatire a ergonomiei (ORS si OPS) si cabina inclinabila. Iar acestea sunt doar o parte din atributele care pozitioneaza utilajele Toyota si BT in topul clasamentului privind siguranta si tehnologia echipamentelor.

„Driving Down Costs“

Toyota Material Handling Romania intelege ca scaderea costurilor de exploatare este un punct esential pentru clientii sai. De aceea, ziua Portilor Deschise a cuprins si un workshop pe aceasta tema.

Au fost discutate strategiile de reducere a costurilor privind alegerea echipamentelor, exploatarea, carburantul, optiunea service-ului, piesele de schimb si operatorii.

Un echipament costa cel mai mult atunci cand nu functioneaza. Toyota Material Handling Romania a construit in cei 15 ani de existenta cea mai mai extinsa retea de service din tara. Nu mai putin de 33 de tehnicieni de service insumand peste 200 de ani de experienta in domeniu, cu masini complet echipate, asigura prezenta in orice colt al tarii in cel mai scurt timp.

In situatia cresterii temporare a volumului de activitate, utilizatorul poate beneficia de resursele flotei de echipamente destinate inchirierii pe termen scurt. Iar Toyota Material Handling Romania este, si in acest caz, lider de piata, cu peste 500 de echipamente dedicate.

O alta tema de discutie a fost chiar „inchiriere versus achizitionare“. Reprezentantii Toyota Material Handling Romania au aratat ca nu intotdeauna achizitionarea utilajelor este cea mai buna optiune. Prin inchirierea pe termen lung, clientul beneficiaza nu doar de utilajele necesare, ci si de acoperirea costurilor de service, managementul flotei, autorizarilor legale.

Studii europene au demonstrat ca cel mai mare cost in exploatarea utilajelor este cel cu operatorii. Totodata, in cazul unor greseli de manipulare, daunele colaterale sunt adesea de zece ori mai costisitoare decat cele legate de reparatia echipamentelor. Pentru evitarea acestor situatii, Toyota Material Handling Romania ofera serviciul de management al flotei Toyota I-Site – un sistem online de monitorizare in timp real a activitatii echipamentelor si de prevenire a accidentelor.

Logistica si cercetare de piata

Ziua Portilor Deschise a cuprins si o prezentare sustinuta de Romeo Dumitru, vicepresedinte al Asociatiei Romane de Logistica, ARILOG. Acesta a oferit informatii despre ultimele tehnici in domeniu, standarde profesionale, legislatie si consultanta.

Din dorinta de a fi transparenta fata de clientii sai, TMHRo a invitat si reprezentanti ai Mercury Research, pentru a sustine o prezentare. Aceasta companie a realizat in perioada mai-iunie 2011 un amplu studiu care a reliefat asteptarile si specificul pietei in acest domeniu. Aceeasi cercetare a pozitionat Toyota Material Handling Romania ca lider pe piata echipamentelor de stivuit la capitole precum: notorietate, corectitudine si onestitate, siguranta, tehnologie de varf, orientare catre client si service complet.

Traditie si perfectionare continua

Toyota Material Handling Romania este parte a Toyota Material Handling Group, prezent in peste 30 de tari europene, cu aproape 8.000 de angajati, dintre care peste jumatate sunt tehnicieni de service. Concernul nipon a realizat in 2010 o cifra de afaceri de 4 miliarde euro, cu peste 150 de mii de echipamente de stivuit vandute.

TMHRo continua traditia grupului nipon, de peste 60 de ani in domeniul utilajelor de stivuit si cladeste parteneriate cu clientii sai bazate pe valori precum: imbunatatire continua, viziune pe termen lung, respect, incredere reciproca si munca in echipa. Iar „Ziua Portilor Deschise“ vine sa demonstreze acest lucru. Printre participantii de anul acesta se numara reprezentanti ai Biotehnos SA, Pastel Consulting Trading, MBV SRL Stock Solution, Quehenberger Logistics Romania SRL, Farmexpert, Sarantis Romania, TCE Holding, Lactalis Romania si Semmelrock Stein&Design. Pentru urmatoarele evenimente de acest gen, Toyota Material Handling Romania lanseaza o invitatie de participare tuturor companiilor dornice de parteneriate pe termen lung.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.