Indiferent dacă sunteți șoferul propriului autocamion sau dacă administrați o flotă de autocamioane, puteți conecta acum aspectele esențiale ale activității în moduri complet noi. Într-un singur loc, printr-o singură autentificare și cu o singură vizualizare… Portalul Volvo Connect reprezintă interfața unică pentru serviciile digitale ale clienților Volvo. Acesta va încorpora complet funcțiunile Dynafleet – sistemul curent de management al flotei Volvo Trucks, până la finalul acestui an.
Prin reunirea celor mai importante servicii și aplicații într-o singură interfață online, Volvo Connect va simplifica activitatea clienților care dețin camioane Volvo, fiind proiectat pentru a sprijini toate aspectele ale operațiunilor de zi cu zi, de la managementul transporturilor și planificarea mentenanței, până la aspecte administrative și respectarea prevederilor legale.
Disponibilitate, productivitate și performanță
Prin intermediul opțiunilor Volvo Connect, operatorii de transport vor avea un control mai bun și se vor simți mai în siguranță, știind că autocamioanele lor sunt în stare optimă și disponibile. De exemplu, se poate vizualiza o prezentare generală a stării tuturor activelor clientului (camioane, semiremorci, șoferi etc.), inclusiv a avertismentelor și alertelor, toate vizitele la service planificate și rezervate și problemele legate de starea camioanelor.
De asemenea, Volvo Connect include servicii de management al flotei, cum ar fi cel de Poziționare, care oferă o prezentare generală în timp real a poziției și stării fiecărui autocamion – facilitând urmărirea autocamioanelor.
Nu în ultimul rând, Volvo Connect oferă acces la servicii care îmbunătățesc performanța, cum ar fi Combustibil și Mediu, ceea ce facilitează urmărirea consumului de combustibil în timp și instruiește șoferii cum să-și îmbunătățească abilitățile de economisire a combustibilului.
Autocamioanele, activitățile, informațiile – toate într-o singură interfață digitală. Prin corelarea elementelor activității, Volvo Connect economisește timp, preîntâmpină problemele și oferă o înțelegere mai clară asupra lucrurilor care contează.
Interfața simplă și intuitivă asigură ușurință de navigare. Flexibilă și ușor de personalizat, platforma Volvo Connect poate fi adaptată nevoilor și preferințelor fiecărui utilizator în parte.
Portal pentru clienți
Portalul pentru clienți este spațiul de lucru unde utilizatorii pot experimenta întregul potențial al serviciilor lor. Aceștia obțin acces în funcție de tipul de informații necesar, astfel încât toată lumea – de la proprietarii de autocamioane și managerii de parcuri auto, până la șoferi și dispeceri, să aibă de câștigat. Un ecran personalizat oferă o prezentare generală a celor mai relevante informații și servicii pentru fiecare utilizator, făcând ca fiecare zi să fie mai ușoară, mai inteligentă și mai confortabilă, pentru toată lumea.
Portalul Volvo Connect permite accesarea unor instrumente de analiză puternice, informații despre activele companiei și orele de condus, administrarea unor flote multiple, compuse din mai multe mărci de camioane, și transmiterea unor mesaje instantanee – toate dintr-un singur ecran, intuitiv și ușor de utilizat.
Acces la informații esențiale
Utilizatorii își pot adapta interfața, având la dispoziție funcțiuni precum cele incluse deja în Dynafleet, dar și planificarea operațiunilor de service, stocarea datelor vehiculelor în cloud și accesarea acestora, urmărirea statusului vehiculelor, managementul bunurilor companiei, istoricul reparațiilor etc.
Exemplu de configurare a portalului
- Hărți (Maps) – poziționarea în timp real a camioanelor și trailerelor, informații de trafic, nivelurile de combustibil din rezervoare și distanța care poate fi parcursă, istoricul pozițiilor și curselor, puncte de interes, planificarea traseelor, geofencing
- Active (Assets) – informații detaliate în legătură cu camioanele, monitorizarea presiunii în pneuri, starea în timp real a vehiculelor, alerte și notificări
- Rapoarte (Reports) – eficiența consumului, performanță, mediu, siguranță, rapoarte personalizate
- Activitatea șoferului (Driver Activity) – descărcarea tahografului și a cartelei șoferului, rapoarte de încălcări ale legislației, previziuni privind timpii de conducere, rapoarte de activitate
- Calendar – următoarea vizită planificată la service, pentru reparații sau întreținere, confirmarea programării în service-ul Volvo Trucks, managementul disponibilității vehiculelor
- Istoric service (Workshop History)
- Siguranță – raport privind activarea automată a frânei de urgență, accelerări și frânari bruște etc.
- Mesagerie – comunicare bidirecțională șofer-dispecer, redare audio mesaje text, transmitere fișiere de diferite tipuri, spre exemplu, imagini, documente etc.
Raluca MIHĂILESCU
raluca.mihailescu@ziuacargo.ro