Pentru a menține autocamionul în stare optimă și pentru a obține profit maxim, este nevoie de operațiuni de reparații și întreținere de calitate, executate profesionist, rapid și corect.
Recunoscând importanța vitală a acestui aspect, Volvo Trucks pune accentul pe lucrări de service executate de tehnicieni Volvo autorizați, care dețin gama completă de instrumente și echipamente speciale Volvo, toate sistemele de diagnosticare și baza de date de care au nevoie și care folosesc numai Piese originale Volvo.
Piese de schimb de calitate
– Piesele originale Volvo sunt proiectate conform specificațiilor producătorului de vehicule comerciale și fabricate la standardele acestuia. Piesele originale Volvo achiziţionate şi instalate într-unul din atelierele autorizate Volvo sunt acoperite de o garanţie de doi ani pe întregul teritoriu al României. Volvo continuă să fabrice și să furnizeze piesele esențiale timp de cel puțin 15 ani după ce a încetat producția unui anumit model.
– Volvo Exchange Parts – piese originale Volvo recondiționate la starea inițială și oferite la un preț competitiv: compresoare pneumatice, unități de comandă, kituri de ambreiaj, motoare, cutii de viteze, turbocompresoare, tahografe etc.
Conectivitate pentru funcționare maximă
– Aplicația My Truck (Camionul Meu) conectează vehiculul la telefonul mobil sau la o tabletă (IOS și Android). Acest lucru oferă șoferului informații în timp real despre starea camionului și îi permite controlul acestuia de la distanță. Acesta poate verifica:
* nivelul combustibilului;
* starea bateriei;
* starea blocului de lumini;
* dacă ușile sunt încuiate sau descuiate.
De asemenea, aplicația permite:
* emiterea unei alarme anti-furt;
* pornirea sistemului de încălzire sau a ventilatorului, instant sau planificat etc.
– Telematics Gateway, tehnicianul de la bord – atelierul de service are acces, de la distanță, la datele despre motor, kilometraj, consumul de combustibil și monitorizează starea și eventualele coduri de eroare ale unor componente esențiale ale autocamionului, cum ar fi plăcuțele de frână, ambreiaj sau baterie.
* Nu veți fi chemat pentru întreținere decât dacă autocamionul dumneavoastră chiar are nevoie.
* Veți fi avertizat privitor la o problemă, înainte ca aceasta să vă scoată din circulație camionul.
* Odată ajuns la atelierul de service, totul va fi pregătit.
* Cu Funcțiile online, un tehnician poate accesa de la distanță vehiculul dumneavoastră pentru a calibra consumul de combustibil afișat, dimensiunea rezervorului de combustibil (dacă ați montat rezervoare suplimentare) și limita de viteză pe care o preferați.
– Volvo Action Service On Call – În cazul unei defecțiuni pe șosea, trebuie doar să apăsați butonul VAS de pe panou și veți fi conectat la un operator care vorbește limba dumneavoastră (camionul verifică naționalitatea șoferului în tahograful digital). Va identifica poziția exactă a autocamionului, numărul șasiului și va accesa codurile de defecțiune. În câteva minute, către dumneavoastră va pleca un autovehicul de service cu mecanicul, instrumentele și piesele potrivite pentru caz.
Contracte de Service
GOLD – disponibilitate 100% a camionului
* Pentru FH și FM:
– conectare la service prin Telematics Gateway;
– promisiune de disponibilitate 100 %;
– diagnostic și întreținere de la distanță;
– plan de service adaptat la necesitățile dumneavoastră;
– întreținere doar atunci când este necesar;
– reparații rapide, atelier pregătit la sosire;
– autocamion de schimb sau compensație financiară;
– VAS On-Call;
– valoare reziduală optimă.
SILVER – reparații esențiale:
– acoperirea reparațiilor lanțului cinematic;
– risc redus de apariție a reparațiilor costisitoare;
– întreținere preventivă și plan de service;
– disponibilitate crescută;
– cost total de exploatare redus;
– autocamionul se află mereu în cea mai bună stare de funcționare.
BLUE – întreținere preventivă:
– disponibilitate crescută;
– întreținere preventivă și plan de service;
– cost total de exploatare redus.
Serviciile potrivite sunt esențiale pentru fiabilitatea unui camion. Astfel, acesta poate fi utilizat cât mai mult timp posibil. Conform unui studiu realizat de Volvo Trucks, 8 din 10 opriri neplanificate pot fi evitate prin mentenanţă preventivă. Prin intermediul ofertei de servicii Volvo Trucks, productivitatea camionului este garantată, alături de un consum redus de combustibil și mai multă siguranţă pentru şofer. Aceste servicii includ cursuri pentru perfecţionarea şoferilor, consultanţă în managementul de economisire a combustibilului și o gamă de servicii disponibile non-stop, prin intermediul Volvo Action Service.