CAMPANIA PENTRU UN TRANSPORT CIVILIZAT
am MARFĂ, caut TRANSPORT

Eveniment


Vânătoarea începe aici!

Pentru a porni la vânătoarea succesului în afaceri este nevoie de precizie, instrumente moderne și echipă pregătită.

Conferința anuală Ziua Cargo – „Am marfă, caut transport”, dedicată pieței de transport și logistică, va avea loc la Poiana Brașov, Hotel Alpin, în perioada 17-18 mai 2018.

Intrați în echipa de elită a pieței de transport și logistică. „Partida de vânătoare” a început!

Taxa de participare, de 350 lei (inclusiv TVA) / persoană, asigură participarea la eveniment, mesele și cina festivă.

Tarife care includ participare și cazare:
570 lei – cameră single
990 lei – cameră dublă (două persoane)

Tarifele includ TVA, cazarea se face la Hotel Alpin.

Ofertă specială pentru firmele de transport: primele 50 de firme de transport (cod caen 4941) beneficiază de o reducere de 220 lei din taxa de participare.

Bonus: firmele participante la eveniment primesc abonament pe un an la revista Ziua Cargo.

Puteți confirma participarea:
On-line
: completand formularul de mai jos
E-mail: radu.borcescu@ziuacargo.ro
Sau la telelefon:
0757 074 396 (Radu Borcescu)
0757 074 395 (Meda Iordan)

Formular inscriere eveniment

Agenda eveniment

 

CAMPANIA PENTRU UN TRANSPORT CIVILIZAT

Am marfă, caut transport
17 – 18 mai 2018
Hotel Alpin, Poiana Brașov

Joi, 17 mai

10:30 – 11:30                Primire invitați

11.30 – 13.30                Sesiunea I de discuții

  •  Ce faci cand ți se spune „Nu se mai poate face nimic”? Renunți sau te implici? – Mirela Nemțanu, CEO HOSPICE Casa Speranței.
  •  Piața în cifre. Câte case de expediții sunt licențiate? Câte companii de transport? La câte unități se ridică parcul? Câți șoferi profesioniști sunt? Dar persoane desemnate? Există un echilibru? – Adriana Rotaru, Șef Serviciu în cadrul ARR.
  •   Expediții și logistică – evoluții și cifre relevante pentru România. – Marius Cae, președinte USER.
  •  Controlul autorizațiilor la operatorii străini de transport. – Cosmin Popescu, Șef Serviciu Agenții Control și Încasare din cadrul CNAIR.
  •  Tendințe în control și legislație. Noutăți privind autorizațiile. – Sorin Ghiță, director Direcția Transporturi Rutiere din cadrul Ministerului Transporturilor, reprezentanți ai ISCTR.
  •  Ce se întâmplă în Europa, din punctul de vedere al legislației privind transportul rutier? Acordarea Premiului IRU pentru Manageri de Top în Transport Rutier 2018. – Roxana Ilie, UNTRR.
  •  Cum abordăm Franța și Belgia din punctul de vedere al legislației? Exemple concrete. – Pascale Ricaille, reprezentant în Franța pentru companii de logistică având sediul în străinătate.

13:30 – 14:30                Prânz

14:30 – 16:30                Sesiunea a-II-a de discuții

  •  Dispecerii în prim plan. Cum recrutăm? Cum construim echipa? Cum comunicăm? – Cristina Radu, Road Freight Director KLG Europe Logistics Romania, Nicoleta Carmen Lupa, specialist în perfecționare profesională, director regional IFPTR.
  •  Cum îți poți cunoaște viitorul angajat în numai 12 minute? – Andreea Gheorghe, psiholog.
  •  Camionul electric. – Valeriu Zaharia, Managing Director Truck & Bus Mercedes-Benz Romania.
  •  Forumul Ziua Cargo – un forum închis dedicat celor interesați de segmentul de logistică, unde informația vine direct de la cei care o pun în practică. – Meda Iordan, editor general Ziua Cargo.
  •  Cum deschizi un depozit? Ce trebuie să urmărești, de la idee până în momentul în care operezi efectiv în depozit? Cum evaluezi corect investiția? Cum securizezi depozitul? Cu ce capcane te poți întâlni? Cum poți obține avantaje pe termen lung? –Adriana Pălășan, Managing Partner Supply Chain Management Center și Vicepreședinte ARILOG, Romeo Dumitru, Logistics Manager Elbi Electric&Lighting și vicepreședinte ARILOG, Ionel Popa, ambasador TAPA în România.
  •  Cum obții certificarea TAPA? Studiu de caz. Loredana Dan, Europe BDM International Alexander, Ionel Popa, ambasador TAPA în România.

16:30 – 17:00                Pauză de cafea

17:00 – 18:30                Sesiunea a III-a de discuții

  • Focus, siguranța rutieră! – Comisar-șef de poliție George Grigore, director adjunct al Direcției Rutiere, IGPR, Comisar-șef de poliție Horațiu Pop, șeful Serviciului Coordonare în domeniul Transporturilor Rutiere, Direcția Rutieră, IGPR.
  •  Suntem asigurați cu adevărat? Cum ne cunoaștem nevoile reale de asigurare? Cum le prindem în contract? Cum ne putem proteja de abuzuri? – Sorin Teriteanu, Warehouses Team Leader Arctic, Cristian Helwiq, Manager General Transport Aquila Part Prod Com, George Iacob Anca, avocat, Sebastian Zurini, Business Development Manager Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare.
  •  Cum reacționăm în situația în care ne confruntăm cu un abuz? – Comisar-șef de poliție Robert Neacșu, Serviciul Prevenire, Direcția Generală Anticorupție.
  •  Cum gestionăm ciocnirea cu Fiscul? – Oana-Maria Rada, Partner Darian DRS Tax.
  •  Inginerie Managerială. – Gabor Sandor, președinte IFPTR.

18:30                            Vehiculele comerciale în prim plan

20:30                          Cină tradițională românească. Tombolă. Concert NICO – restaurant FOREST

Vineri, 18 mai

10:00 – 11:30                Workshop-uri în paralel

(fiecare participant va opta pentru una dintre temele de mai jos):               

                                     Workshop 1

Cum organizăm ședințe eficiente – Marius Dumitrenco Keller, trainer și psihoterapeut.  

                                     Workshop 2

Inginerie Managerială – Gabor Sandor, președinte IFPTR.

11:30 – 11:45                Pauză de cafea

11:45 – 13:45                Workshop 3

Managementul timpului. – Marius Dumitrenco Keller, trainer și psihoterapeut.    

13:45 – 14:45              Prânz