Anvelopele de iarnă Goodyear ULTRA GRIP MAX T pentru remorcile Schmitz Cargobull

Schmitz Cargobull, unul din producătorii de remorci lideri în Europa, a aprobat anvelopele Goodyear ULTRA GRIP MAX T pentru echipare originală pentru clienții care operează în condiții de iarnă severă.

Recent introdusele anvelope de iarnă vor fi disponibile în dimensiunile 385/65R22.5 și 385/55R22.5 pentru remorcile proiectate pentru a opera în regiuni precum Alpi, țările nordice și Rusia.

Suntem încântați că Schmitz Cargobull a ales noua noastră anvelopă de iarnă ULTRA GRIP MAX T ca echipare originală pentru remorci,” a spus Peter Platje, Director OE Sales Truck Tires Goodyear Dunlop EMEA. “Performanța pe care o oferă aceste anvelope în condiții de iarnă grea este exact ceea ce operatorii de flote ar trebui să aștepte de la o anvelope de camion de iarnă: un nivel ridicat al tracțiunii și aderenței în condiții severe de iarnă.”

Cu până la 40% mai multă aderență atunci când este pe jumătate uzată și cu până la 15% mai mult kilometraj,[1] sunt beneficiile pe care noua gamă de anvelope de camion de iarnă ULTRA GRIP MAX le oferă cu adevărat. Gama cuprinde anvelopa pentru axa de direcție ULTRA GRIP MAX S, anvelopa pentru axa de tracțiune ULTRA GRIP MAX D și anvelopa pentru semi-remorcă ULTRA GRIP MAX T. Acestea sunt anvelope de camion dedicate pentru iarnă și poartă atât însemnul muntelui cu trei piscuri și fulg de nea (3PMSF), care este însemnul oficial pentru anvelope de iarnă, cât și simbolul M+S.  Chiar și atunci când anvelopa este 50% uzată[2], anvelopele pentru axa de tracțiune încă se califică pentru însemnul 3PMSF. Cu un asemenea excelent nivel de performanță, noua linie de anvelope de iarnă pentru camioane de la Goodyear ajută camioanele să rămână în mișcare și să ofere starea de spirit necesară atât șoferilor cât și operatorilor.

Specificațiile complete ale anvelopelor ce vor fi montate de către Schmitz Cargobull sunt 385/65R22.5 160K 158L TL și 385/55R22.5 160K 158L TL.

Despre Goodyear

Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume. Are aproximativ 66.000 de angajați și își fabrică produsele în 49 de unități de producție în 22 de țări peste tot în lume. Cele două centre ale sale pentru inovare din Akron, Ohio, și Colmar-Berg, Luxemburg, se luptă să dezvolte produse și servicii de ultimă generație care stabilesc standarde tehnologice și de performanță în această industrie.

Gama europeană de anvelope Goodyear Dunlop pentru vehicule comerciale, autobuze și autocare include mai mult de 400 de anvelope diferite în peste 55 de dimensiuni. Mulți dintre producătorii de top la nivel mondial de vehicule comerciale folosesc anvelope de la Goodyear ca standard, incluzând aici DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania și Volvo. De asemenea, Goodyear furnizează anvelope principalilor producători de trailere. Cu Fleet First, care include rețeaua de service TruckForce, serviciul de asistență roadside ServiceLine 24h, sistemul de management pe internet FleetOnlineSolutions și Tehnologii de Reșapare Goodyear, Goodyear livrează una din cele mai largi game de servicii din industrie dedicate service-ului.

[1] Testele comparative făcute din octombrie 2013 până în iulie 2014 de către Centrul pentru Inovare al Goodyear din Luxembrug (GIC*L) pe dimensiunea 315/80R22.5 arată că noua anvelopă Goodyear ULTRA GRIP MAX D oferă o îmbunătățire a aderenței pe zăpadă de până la 40% mai amre comparativ cu anvelopa Goodyear ULTRA GRIP WTD.  Calculele făcute de Goodyear GIC*L arată că noua anvelopă pentru puntea de tracțiune Goodyear ULTRA GRIP MAX D oferă o îmbunătățire a potențialului predictibil al kilometrajului cu până la 15% comparativ cu anvelopa Goodyear ULTRA GRIP WTD. Rezultatele actuale pot varia în funcție de condițiile de drum și de vreme, de presiunea în anvelope și de starea tehnică a vehiculului.

[2] Testele interne realizate din octombrie 2013 până în iulie 2014 de către Goodyear GIC*L.

Detalii, la www.goodyear.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.